Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste med Asbergers! Er det mulig? Hjelp!


Anbefalte innlegg

Og forresten så er det ufattelig deilig å ha en kjereste som er rett på sak og erlig. Hvis jeg spør han hva han mener så er han direkte og det er noe som jeg foretrekker i stedet for falskhet og de som går rundt grøten...... samtidig så spiller han ikke spill med meg og følelsene mine... han er den han gir seg ut for aa vere og det er befriende!!! :)



Anonymous poster hash: 6edb9...e15
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Hun skylder ingenting.

 

Sant nok. Men kanskje hun skylder seg selv å prøve.

 

Ganske sikker på at TS kommer til å bli dritlei så snart de blir bedre kjent.

 

 

Og det baserer du på hva? Det er alltid greit å fortelle hva man bygger sine påstander på.

 

Tips: Gi deg mens leken er god TS.

 

Hvorfor det? Det er da bedre å gi seg når leken begynner å bli dårlig. Da har man fått med seg alt det gode...

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet at de fleste her vil krangle med meg på dette, men det er nå min mening:

 

En person med aspergers er sikkert greit en liten stund, til nyforelskelsen har gitt seg.

Du vil fort merke de negative sidene ved aspergers, og de blir fort til et irritasjonsmoment (basert på tingene TS sier hun har merket allerede).

 

Jeg tror at å bygge deg inn i et slikt forhold er dumt fordi det vil bli enda værre å avslutte det(og jeg er hundre prosent sikker på at det blir avsluttet).

Avslutt det nå, spar tid og krefter, finn deg en type som du ser en fremtid med.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Jeg vet at de fleste her vil krangle med meg på dette, men det er nå min mening:

 

En person med aspergers er sikkert greit en liten stund, til nyforelskelsen har gitt seg.

Du vil fort merke de negative sidene ved aspergers, og de blir fort til et irritasjonsmoment (basert på tingene TS sier hun har merket allerede).

 

Jeg tror at å bygge deg inn i et slikt forhold er dumt fordi det vil bli enda værre å avslutte det(og jeg er hundre prosent sikker på at det blir avsluttet).

Avslutt det nå, spar tid og krefter, finn deg en type som du ser en fremtid med.

 

Kan du si noe om din erfaring med folk med Aspergers? Denne kommentaren er veldig tynn hvis ikke du kjenner noen med AS veldig godt.....

 

Anonymous poster hash: 6edb9...e15

Jeg vet at de fleste her vil krangle med meg på dette, men det er nå min mening:

 

En person med aspergers er sikkert greit en liten stund, til nyforelskelsen har gitt seg.

Du vil fort merke de negative sidene ved aspergers, og de blir fort til et irritasjonsmoment (basert på tingene TS sier hun har merket allerede).

 

Jeg tror at å bygge deg inn i et slikt forhold er dumt fordi det vil bli enda værre å avslutte det(og jeg er hundre prosent sikker på at det blir avsluttet).

Avslutt det nå, spar tid og krefter, finn deg en type som du ser en fremtid med.

 

Kan du si noe om din erfaring med folk med Aspergers? Denne kommentaren er veldig tynn hvis ikke du kjenner noen med AS veldig godt.....

 

Anonymous poster hash: 6edb9...e15

Lenke til kommentar

Jeg vet at de fleste her vil krangle med meg på dette, men det er nå min mening:

 

En person med aspergers er sikkert greit en liten stund, til nyforelskelsen har gitt seg.

Du vil fort merke de negative sidene ved aspergers, og de blir fort til et irritasjonsmoment (basert på tingene TS sier hun har merket allerede).

 

Jeg tror at å bygge deg inn i et slikt forhold er dumt fordi det vil bli enda værre å avslutte det(og jeg er hundre prosent sikker på at det blir avsluttet).

Avslutt det nå, spar tid og krefter, finn deg en type som du ser en fremtid med.

 

Kan du si noe om dine erfaringer med folk med Aspergers? Denne kommentaren er veldig tynn med mindre du kjenner noen med AS veldig godt og har grunnlag for a komme med dette.....

 

Anonymous poster hash: 6edb9...e15

Jeg vet at de fleste her vil krangle med meg på dette, men det er nå min mening:

 

En person med aspergers er sikkert greit en liten stund, til nyforelskelsen har gitt seg.

Du vil fort merke de negative sidene ved aspergers, og de blir fort til et irritasjonsmoment (basert på tingene TS sier hun har merket allerede).

 

Jeg tror at å bygge deg inn i et slikt forhold er dumt fordi det vil bli enda værre å avslutte det(og jeg er hundre prosent sikker på at det blir avsluttet).

Avslutt det nå, spar tid og krefter, finn deg en type som du ser en fremtid med.

 

Kan du si noe om dine erfaringer med folk med Aspergers? Denne kommentaren er veldig tynn med mindre du kjenner noen med AS veldig godt og har grunnlag for a komme med dette.....

 

Anonymous poster hash: 6edb9...e15

Lenke til kommentar

Det tror jeg det gjør. Du virker som en fin fyr :)

 

Haha, tusen takk du :)

 

 

Jofred: Neida, helt greit at du er skeptisk, men jeg synes kanskje du høres litt fordomsfull ut, for vi vet jo veldig lite om hvordan denne fyren er. :) Det er forskjellig hvor preget folk er, og man vokser seg jo litt fra det med tiden. Min diagnose var jo f.eks så mild at legene ikke ville gi meg en offisiell diagnose, og jeg har sett eksempler på folk med AS som er mye mer preget enn det jeg er. Det eneste jeg føler at sitter litt igjen hos meg er en liten uro i kroppen, så jeg må kanskje sitte og vippe litt på stolen eller reise meg og gå en liten runde i stuen hvis jeg sitter i ro lenge. Jeg er uansett mye roligere nå enn det jeg var, og det endrer jo ikke personligheten min sånn sett, det er bare en liten sånn snål ting som en eventuell kjæreste måtte ha funnet seg i. Ellers er jeg jo litt sjenert, har ikke verdens beste selvtillit, og har derfor de samme problemene som andre sjenerte folk har (med eller uten AS), som det å føle at jeg ikke alltid har så mye å prate om, være bekymret for hva andre folk skal tro om meg osv. Det går nok ting som går an å jobbe med.

 

Med andre ord så kan folk med AS klare seg helt normalt, eller ikke klare seg i det hele tatt. Da gjenstår det jo å se hvor på skalaen denne fyren er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...