Gå til innhold

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt


ræss93

Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte ps4 natt til søndag og dette kom idag/natt:

 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
05.03.2014 00:57 0024 OSLO
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
05.03.2014 00:57 0024 OSLO

 

Lurer på om det er sjanse for at pakken er på postkontoret og at den kan være litt treig? Eller får jeg den i løpet av dagen tror dere og de opptaterer?

 

Hvor er mitt nærmeste postkontor? Bor I Oslo, like ved grunerhallen, birkelunden like ved kiwi men vet ikke om de har post der.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-45896

Man kan gå og be dem søke på navnet til den som står som mottaker på pakken, selv om pakkelapp ikke er kommet. Er ganske utålmodig selv og pleier å gjøre det og får derfor pakken "en dag tidligere", fordi jeg ikke gidder å vente på pakkelapp :3

Lenke til kommentar

Hvor er mitt nærmeste postkontor? Bor I Oslo, like ved grunerhallen, birkelunden like ved kiwi men vet ikke om de har post der.

Det burde vel du vite bedre enn oss som ikke vet eksakt hvor du bor... ;)

I Oslo er det snart ikke flere postkontor, snart bare post i butikk.

 

Med min erfaring fra CDON, så tipper jeg at pakken din ankommer post i butikk/postkontor i ettermiddag. Hvis du har uflaks, er den der i morgen.

Lenke til kommentar

Man kan gå og be dem søke på navnet til den som står som mottaker på pakken, selv om pakkelapp ikke er kommet. Er ganske utålmodig selv og pleier å gjøre det og får derfor pakken "en dag tidligere", fordi jeg ikke gidder å vente på pakkelapp :3

Er det ikke sporing da? De er el ganske raske på å oppdatere når den ligger i butikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...