Gå til innhold

Sony Xperia Z2 - Sonys flaggskip våren 2014


dredg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra NetOnNet i dag:

 

"Bäste kund,

 

Ang beställningen av Sony Xperia Z2 White | Art.nr: 201196:

 

Vi måste dessvärre meddela att Sony Smartbandet som följer med denna leverans är ett svart band och inget vit band. Dessvärre har vi inte fått denna information från vår leverantör förrän idag.

 

Vi ber om ursäkt att vi visat felaktig färg på det medföljande smartbandet på vår hemsida.

 

Med vänlig hälsning"

 

Stemmer at jeg fikk svart istedet for hvit, men det ble jeg egentlig glad for da jeg synes det ser bedre ut med svart bånd :p

Lenke til kommentar

Fikk mail fra NetOnNet i dag:

 

"Bäste kund,

 

Ang beställningen av Sony Xperia Z2 White | Art.nr: 201196:

 

Vi måste dessvärre meddela att Sony Smartbandet som följer med denna leverans är ett svart band och inget vit band. Dessvärre har vi inte fått denna information från vår leverantör förrän idag.

 

Vi ber om ursäkt att vi visat felaktig färg på det medföljande smartbandet på vår hemsida.

 

Med vänlig hälsning"

 

Stemmer at jeg fikk svart istedet for hvit, men det ble jeg egentlig glad for da jeg synes det ser bedre ut med svart bånd :p

Fikk samme mail i dag ang den lilla :p Om det var svart eller lilla gjør ingenting noe, men tror et hvitt fort hadde blitt stygt eller skittent..?

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt en Xperia Z2, går fra iPhone 5S som jeg begynner å bli lei.
Blir godt å komme tilbake til Android-verdenen igjen, egentlig!

Det stod mellom denne og S5, men etter nøye vurdering falt valget på denne.
Håper jeg blir fornøyd, har aldri hatt en Sony-telefon før.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Min fra Telenor ble sendt i dag. Hater 1. mai. Hadde det ikke vært for at det var en helligdag, så hadde telefonen min blitt sendt i går, og den hadde kommet i morgen. Nå må jeg vente til mandag eller tirsdag.

 

Er forøvrig særs spent på hvordan det blir med Android. Har aldri hatt det før. Jeg har hatt iPhone 4S i 2,5 år. Før det, så hadde jeg en 3GS i 1,5 år. Kan tenke meg at størrelsen blir utrolig uvant i begynnelsen!

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Min fra Telenor ble sendt i dag. Hater 1. mai. Hadde det ikke vært for at det var en helligdag, så hadde telefonen min blitt sendt i går, og den hadde kommet i morgen. Nå må jeg vente til mandag eller tirsdag.

 

Er forøvrig særs spent på hvordan det blir med Android. Har aldri hatt det før. Jeg har hatt iPhone 4S i 2,5 år. Før det, så hadde jeg en 3GS i 1,5 år. Kan tenke meg at størrelsen blir utrolig uvant i begynnelsen!

Bestilte min på onsdag fra Djuice, har ikke hørt noe så jeg må nok vente helt til torsdag om jeg er heldig.. Har ikke tålmodighet til dette.

Lenke til kommentar

Er det noen som har merket at høyttaleren på toppen spiller lavere og mer "boksaktig" enn høyttaleren på bunnen? Prøv det ut ved å holde for en av høyttalerne med ene hånda.

Nå har jeg ikke fått Z2 enda - men den er nok lik Z2 Tablet som jeg har hatt i 2 uker.

Forslag: Innstillinger>Lyd>Lydeffekter>Lydforbedringer og du får Equalizer med alle muligheter.

Sjekk menyen til høyre og Klar stereo - ev legg til/fjern avhuking.

Med 2 høyttalere så kan det ellers alltid være differanse på lydbildet ved spesielt avspilling av monolyd.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har merket at høyttaleren på toppen spiller lavere og mer "boksaktig" enn høyttaleren på bunnen? Prøv det ut ved å holde for en av høyttalerne med ene hånda.

Nå har jeg ikke fått Z2 enda - men den er nok lik Z2 Tablet som jeg har hatt i 2 uker.

Forslag: Innstillinger>Lyd>Lydeffekter>Lydforbedringer og du får Equalizer med alle muligheter.

Sjekk menyen til høyre og Klar stereo - ev legg til/fjern avhuking.

Med 2 høyttalere så kan det ellers alltid være differanse på lydbildet ved spesielt avspilling av monolyd.

 

 

Tusen takk! Det hjalp faktisk litt å slå av Clear phase :-)

Lenke til kommentar

NetOnNet har alle på lager i følge nettsida deres men det står fortsatt forhåndsbestill/sendes i uke 19 i overskrifta. De fikk ihvertfall ikke sendt min før helga. :mellow:

Bestilte på søndag, ble visstnok sendt i dag, men posten har ikke fått annet enn melding om pakken. Ikke noe nytt leketøy i helga med andre ord :hrm:

Lenke til kommentar

Står for min del nå mellom denne og kommende LG G3. (SGS S5 tenker jeg er utelukket)

Fordelen med Sony slik jeg ser det er batteri og vanntett. (ser ikke ut som G3 blir det)

 

Er litt skeptisk til er glasset på baksiden. Regner med det kommer mye fingermerker på der.

 

Noen som vet hvor lenge tilbudet med smartband kommer til å vare? er det noe som forsvinner?

Endret av maldonhavsalt
Lenke til kommentar

Står for min del nå mellom denne og kommende LG G3. (SGS S5 tenker jeg er utelukket)

Fordelen med Sony slik jeg ser det er batteri og vanntett. (ser ikke ut som G3 blir det)

 

Er litt skeptisk til er glasset på baksiden. Regner med det kommer mye fingermerker på der.

 

Noen som vet hvor lenge tilbudet med smartband kommer til å vare? er det noe som forsvinner?

Slik jeg har forstått det så skulle det følge med smartband til de som forhåndsbestilte, men virker til at en del av dem som har kjøpt nå også har fått.

Lenke til kommentar

Det følger med i starten. Jeg selv står mellom g3 og denne men ettersom g3 blir plast og 5.5 stor heller jeg mot denne. Testet støykanselerende I dag og de fjerner mye støy

Ja ser ikke ut som den blir vanntett heller. Rykter snakker jo om qhd skjerm, men slik jeg ser det holder det med full hd. Må jo også trekke masse strøm så synes det er viktigere. Men er likevel litt skeptisk til glass-bakside

Lenke til kommentar

hmm nesten godt å høre ;) Angrer på at jeg ikke kjøpte g2 før (litt sent nå). Synes ting som knock code (som du burde ha fått vi oppdatering nå`?) er genialt! mye bedre enn fingerprint til samsung feks. Har vært litt skeptisk til Sony men grunnen til at jeg nå vurderer z2 er:

 

Vanntett

Mulighet for dock slik at du slipper å åpne luken hver gang du skal lade

Batteriet! (dette er viktig for meg)

Lifeband (mer praktisk enn gear slik jeg vurderer det)

Kamera (selv om det ser ut som det er bedre på SGS5)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en Samsung S5 og denne var skuffende. Sony Z2 for meg er langt bedre og mye mer responsiv. Hadde Z1 tidligere og det gir meg en god følelse å komme til Z2.

 

Det blir ikke en Samsung igjen på meg med dagens design/byggekvalitet og Touch Wiz. Hadde også LG G2 men byggekvaliteten er for dårlig, men en av de bedre tlf jeg har hatt.

 

Jeg bestilte på CDON men så tenkte jeg å bare sjekke med Elkjøp butikk i Arendal, og jaggu hadde de ikke fått inn igår. Helgen er reddet! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...