Gå til innhold

Dine superevner


Emancipate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kan få håret til kjæresten min til å bli statisk bare ved å holde hånden min rolig i nærheten av det.

Jeg har evnen til å ha konstant hodepine i et år.

jeg kan æle

jeg kan riste på øynene.

 

Ikke noe av dette kan redde en person eller hjelpe til ved en naturkatastrofe.

 

Det er deprimerende å begynne å innse at jeg aldri kan bli som The Flash

Lenke til kommentar

Ok, da var min googling om æle helt forgjeves da?

 

Ok, nå som jeg har sett hva det er du mener, så kan jeg bekrefte at dette er noe jeg også kan. Kan med moderasjoner. Det inntreffer ikke alltid. Og det trigges gjerne av at man åpner munnen eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ok, da var min googling om æle helt forgjeves da?

 

Ok, nå som jeg har sett hva det er du mener, så kan jeg bekrefte at dette er noe jeg også kan. Kan med moderasjoner. Det inntreffer ikke alltid. Og det trigges gjerne av at man åpner munnen eller noe sånt.

Tydeligvis :p

 

Åpner munnen og presser tunga ned og frem funker for hver gang, så lenge jeg ikke er tørr i munn. stående så skyter jeg det opp til 4 meter på det beste, 2 meter til vanlig.

Lenke til kommentar

4 meter. Rimelig fett Nstin. Jeg har tilgode å treffe for mange med utilsiktet spytting. Og om det har skjedd utilsikted så har de aldri sagt i fra om at jeg har sølt på dem.

 

Tunga ned og fremover. Må vel prøves. Til nå har det bare skjedd med meg vilkårlig :thumbup:

Lenke til kommentar

4 meter. Rimelig fett Nstin. Jeg har tilgode å treffe for mange med utilsiktet spytting. Og om det har skjedd utilsikted så har de aldri sagt i fra om at jeg har sølt på dem.

 

Tunga ned og fremover. Må vel prøves. Til nå har det bare skjedd med meg vilkårlig :thumbup:

Klarte det første gang etter å ha sett en kompis gjøre det. Bare å øve =) Selv om det er en totalt verdiløs egenskap :p Men det kan i sjeldne sammenheng få folk til å ville bevege litt på smilebåndet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...