Gå til innhold

Kornsirkler, menneskelagde eller ikke?


Anbefalte innlegg

Kan jeg få passordet ditt da? Hvis ikke, så er det helt klart at du skjuler noe.

Det er åpenbart at han har statshemmligheter der og har en hemmelig UFO-agenda ettersom han ikke vil gi det ut.

 

Vet ikke om det går inn, elgen, men er sånn UFO-forskere later som at Forsvaret jobber mot de og har hemmeligheter om UFOer, fordi de ikke vil gi ut informasjon som er hemmelig.

På akkurat samme måte som at du ikke vil gi bort ditt hemmelige passord så vi kan sjekke din hemmelige info på facebook.

 

Husk at dette ikke er ment bokstavlig men ett eksempel. jeg tror altså ikke at du har noe hemmelig info på Facebook. Dette er kun ett eksempel på hvordan man UFO-forskerene også blir nektet info, på samme måte som du nekter oss info.

 

Ett eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mene du med info og viktig info?

Mener da ikke definisjonen av ordene, men hva skiller det i denne konkrete saken?

(Vær så snill, ikke si at det ene er viktigere enn det andre og bare det)

Er begge deler radar-info?

Viktig for forskeren eller Forsvaret?

Kan du gi noe eksempel på hva som som i denne konkrete saken kunne vært viktig info og hva som kunne vært info?

Er bare ute etter rene eksempler du kan dikte opp selv, ikke gradert informasjon fra USA eller Norge.

Lenke til kommentar

Hva om de har funnet ut at all radar-info ikke skal gis ut.

Sånn at ingen får noe som helst, samme hva det er?

 

Er en relativt vanlig og god teknikk for å forsikre at ingenting hemmelig lekker ut. Gjorde akkurat det samme når jeg jobbet i Forsvaret

Lenke til kommentar

Hva vet du om at de skjuler noe om UFO`er, i denne sammenhengen mener jeg UFO`er som kan lage kornsirkler, ikke RC-flyet til naboen.

 

Man kan jo vinkle det som at alle som ikke gir ut informasjon som blir etterspurt har noe å skjule fordi de ikke vil gi ut informasjon.

 

At det trigger nyskjerrigheten til noen bryr nok ikke forsvaret seg om, de har andre ting å tenke på enn å opplyse folk om alt mulig. De fungerer mest motsatt vei, å holde ting skjult for de,

Lenke til kommentar

Da burde de holde seg til det man ikke allerede vet og ikke nekte for det som allerede er funnet ut.

 

Det hjelper ikke hvis man først gir info, og så trekker det tilbake

 

Det betyr også mye hvordan og hva som gies ut av info

Når det gjøres på riting måte så trenger de ikke å lyve til de som spør

 

spør man om de hadde en øvelse som alle har sett så er det ikke hensiktsmessig å nekte for at det var en øvelse der.

 

Det er også fullstendig unødvendig å nekte for mystiske observasjoner hvis alle har sett dem.

 

 

Nå koker dette ned til at man skal tro at vi er i stand til gjøre alt mulig rart uten at man blir forklart fremgangsmåten.

Og så skal man tro at det er sant alt som vises på film.

 

Dette gjelder også de som påstår at de har leget disse kornsirklene

 

Ser man på rare ting i naturen så er mye ikke slik man først tror

jeg har sett en del eksempler på det.

bare synd at de kan bli vanskelig å finne referansen på dem

Lenke til kommentar

Om man gjør noe hemmelig på en øvelse er det best å si at det aldri var noe øvelse i det hele tatt, uavhengig av om de som spør vet med 100% sikkerhet at det var en øvelse der. Å benekte alt er den beste måten å holde ting hemmelig på.

 

USA benekter så vidt jeg vet fortsatt at Area 51 eksisterer, på den måten kan man gi ett svar på alle spørsmål, området finnes ikke, aktiviteten i området eksisterer ikke og rare lys over området finnes heller ikke. Å benekte alt er den beste måten å holde ting hemmelig på.

Lenke til kommentar

Hvorfor gir ikke militæret ut SENSITIV GRADERT MILITÆR INFORMASJON til et program som skal gå på TV som hele verdenen kan se? Nei, si det...

 

Det har ingenting med å "dekke" over UFO-er, men beskytte militære og nasjonale interesser fra fiender. Dette er noe at det første man lærer i førstegangstjenesten.

 

Dessuten har flere militære dokumenter vedrørende UFO-er blitt lansert og offentliggjort. Kort fortalt; "Ingenting tilsier at romvesner besøker jorden".

 

Og her er greia. De, på lik linje med oss, sier ikke at det er 100% garantert at det aldri har skjedd (aliens / kornsirkler), men at det er så lite sannsynlig at det ikke er vits å bruke energi på... FREM TIL MAN HAR BEVIS PÅ NOE ANNET.

 

Enkelt og greit, kornsirkler er menneskeskapt inntil det motsatte er bevist. Aliens har ikke vært på jorden inntil det motsatte er bevist. Du er jammen hjertelig velkommen til å komme med bevis for din sak, men uten bevis, vil du bare bli ledd av.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og her er greia. De, på lik linje med oss, sier ikke at det er 100% garantert at det aldri har skjedd (aliens / kornsirkler), men at det er så lite sannsynlig at det ikke er vits å bruke energi på... FREM TIL MAN BEVIS PÅ NOE ANNET.

 

Det er så mye mer spennende hvis kornsirkler er noe annet enn bare menneskelagde fenomener. Det er forlokkende å tro at det er noe større enn oss selv som står bak.

 

Dessverre er det ikke noe bevis for noe annet.

Lenke til kommentar

Og de mystiske gjenstandene noen har funnet spor etter skal liksom aldri ha lag disse sporene .

 

vel sporene er nå der og det er ingen naturlige ting som kunne ha laget dem.

hvordan skal man da kunne forklare det.

 

Enkelte av dere bør faktisk se disse programmene før dere aviser at UFO er eksisterer

( jeg snakker da ikke spesifikt om alians men om mystiske gjenstander som man ikke har klart å finne forklaring på )

 

Å nekte for at noe eksister gjør det ikke hemmelig når det først er oppdaget.

hvis poenget var å holde det hemmelig så det bare tull å fortsatte med det

Lenke til kommentar

Hvilke spor er det snakk om?

jeg kunne referere til flere programmer / episoder men jeg holder meg foreløpig til en episode

 

Hva jeg husker fra episoden så var det fler som hadde sett noe merkelig

Da kan man utelukke drømmer og innbilninger.

 

Etterhvert ble det oppdaget et sterk lys som varierte i intensitet.

 

2 personer hadde likevel våget seg bort til gjenstanden så da var at et ukjent metall

den en som oppdaget noen merkelig tegn på gjenstanden tok også på den og fik da en høyst merkelig opplevelse.

Den andre personen hadde visstnok også en overlevelse men av en annen karakter .

Det betyr derimot ikke så mye i denne sammenhengen.

 

Det som betyr noe er at gjenstanden var virkelig og at den hadde knekt flere greiner på trærne rundt

Den hadde også lagt et slags spor av varme på bakken under

 

de 2 personene kom seg etter hver hjem

Men dagen etter på , da det var blitt lyst tok de turen tilbake der de hadde den merkelige opplevelse

Gjenstanden var borte mens poren etter den , svi merker på bakken og knekte greiner var forsatt der

 

Den måten geine var knekt på så måtte det komme ovenfra

Hvordan forklarer dere den hendelsen

 

Hvordan forklarer dere at noen ser noe rart på himmelen som definitt er en gjenstand av ukjent opphav

og kort tid , når den er forsvunnet så har det gått lang tid

5 minutter blir da flere timer

 

Hvordan forklarer dere det at flere opplever det samme enten hver for seg eller samlet

og gjerne flerre ganger

 

Noe er det

 

 

spøkelser og gjenferd som bare enkelt personer opplever ( selv om flere kan merke tilstedeværelsen) har discovery channel avslørt at kommer vanligvis av elektromagnetiske påvirkninger enten fra transformator stasjoner eller stråling fra spesielle typer stein som ble bruk til bygninger enkelte steder

Lenke til kommentar

Eksakt hvilken episode det er snakk om kan bli veldig vanskelig for det er en del å velge mellom .

Men jeg skal forsøke å finne serien hvis ikke nettsidene til discovery og national geogrphic gjør det vanskelig

Det er nemlig på disse kanalen programmene ble sendt

altså National Geogrphic , Discovery channel og Discovery science

 

Nå kan det også til tider være lit svakelig å huske eksakt tittel på seriene.

en av dem var NASAs ukjente filer ( så ca ) som tok for seg ting som som skjedde under romfartsprogrammet og som har vært ukjent for de fleste

 

http://www.sciencechannel.com/tv-shows/are-we-alone/videos/nasas-unexplained-files-something-out-there.htm

 

 

 

 

en annen var en serie der folk opplevde veldig merkelige ting som ikke lot seg forkler selv om man både tok hensyn til psykose og trangen oppmerksomhet.

 

serien heter alleien mysteries

http://www.youtube.com/watch?v=_VAn4U919GI&hd=1

 

Her var det lit vanskelig å finne episodene

jeg har ikke klart det enda kun en slags intro til serien eller kun en enste episode

( jeg husker ikke helt om en av episoden var slik )

 

Det som er viktig er at man må skille mellom de ekte serien og de videoene folk selv har laste opp , med samme tittel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...