Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet om den ;)

 

Har skrevet den opp på første post, venter bare på at den skal komme i salg ;)

 

 

Håper den kommer under 3000kr og får gode reviews, da kan den anbefales sterkt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edit: der forsvant OCZ / PC Power & Cooling fra første post, siden dem ikke selges lengre :/

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Er jævla kjekke nyheter da ;)

 

Gleder meg faktisk til å lese meg opp på den. Kan jo bli bra dette. Kanskje minhund og nizzen klarer seg med 1 psu da ? :p hehe xD

du vet jo hva som skjer?

 

når den 1700 w komemr ut..så tenker dem automatisk- I can haz moaaar powah? i neeeds more gpu xD

Lenke til kommentar

hehe ja :p blir nok til det :p

 

Men jeg mener nå at det holder med 2-3 skjermkort :p trenger ikke 6 som PSUen der "takler" med tanke på nok pci-e kabl

hehe :) det er litt gøyt å se hva dem holder på med :)

 

holder meg til en 780 på 1080 skjerm, med mindre det dukker opp en bælli 780 brukt :p

Lenke til kommentar

Er forsåvidt LEPA som lanserer den, men ja Enermax er OEM, og LEPA er vell ett datterselskap?

 

Vet om den ;)

 

Har skrevet den opp på første post, venter bare på at den skal komme i salg ;)

 

 

Håper den kommer under 3000kr og får gode reviews, da kan den anbefales sterkt!

 

Edit: der forsvant OCZ / PC Power & Cooling fra første post, siden dem ikke selges lengre :/

Håper den faktisk kommer til Norge før 2016 :p

Lenke til kommentar

 

Er forsåvidt LEPA som lanserer den, men ja Enermax er OEM, og LEPA er vell ett datterselskap?

 

 

 

 

Vet nå sannelig meg ikke helt sikker.

 

Lepa er datterselskapet ja eller noe slikt.

 

 

Men Enermax selv slipper

 

EPM1700EGT

 

Lepa slipper:

 

P1700-MA

 

 

(begge to er enermax produsert)

 

 

Så lurer på om det er samme PSUen jeg?

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

 

 

Er forsåvidt LEPA som lanserer den, men ja Enermax er OEM, og LEPA er vell ett datterselskap?

 

 

 

 

Vet nå sannelig meg ikke helt sikker.

 

Lepa er datterselskapet ja eller noe slikt.

 

 

Men Enermax selv slipper

 

EPM1700EGT

 

Lepa slipper:

 

P1700-MA

 

 

(begge to er enermax produsert)

 

 

Så lurer på om det er samme PSUen jeg?

 

Nja.. Er veldig usikker selv. De blir vel ganske identiske uansett, etter hva jeg vet skal vel begge være Platinum med 93% effektivitet?!

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som er "best". Det er fordeler og ulemper.
Multirail -> Kan være noe dyrere pga flere strømmålere og noe mer avansert krets, har bedre følsomhet for kortslutninger/feil (vil kutte ut raskere og kan dermed forhindre at PCen går til helvette om du søler på PCen). Men du må passe på at du ikke kobler for mye last på en enkel rail. Har du f.eks 8stk 12-Vrails som hver er på 20A, så kan du ikke koble til et 780 Classy som f.eks kan trekke 30A til den ene railen. Da må du fordele lasten. Eller om du koblet to skjermkort til samme rail osv..

Singelrail -> Du slipper å tenke på å fordele lasten over flere railer. Alt kobles til samme rail, og du vil aldri få ujevn belastning. Men en kortslutning vil potensielt ikke slå ut Overstrøm-vernet, pga for høy motstand i kablene, og vil kunne brenne komponenter og få kabler til å ta fyr. Har selv hatt en HX620 med singelrail, og der tok ledningene full fyr i det jeg fikk en kortslutning med noe annet 12V utstyr.

Lenke til kommentar

Er det det står, er vel mulighet for å klare å trekke så mye ut av "railsene" da ? Men at PSUen ikke klarer å gi så mye? Men at den kanskje klarer å gi 30A pr rails opp til 1500W.

Men kan også være feil så klart.

 

Er nå hvertfall det som slår meg først når jeg leser litt på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...