Gå til innhold

Nå er 5,3 millioner PlayStation 4-maskiner solgt


Anbefalte innlegg

 

 

Men nå finnes det ikke så langt et eneste spill som rettferdiggjør å bytte til neste generasjonskonsoll enda...

 

Er ekstremt mange store og bra spill ute fra dag 1 som rettferdiggjør bytte til neste generasjon konsoll. Om en har vært så "dum" å spilt multiplatform titler på X360 eller PS3 når en viste det kom overlegende utgaver om kort tid så får en takke sin egen dumhet for å ikke ha ventet.

 

Det er vel lenge siden det har vært så mye store og bra AAA spill til en konsoll lansering.

 

 

Ekstremt mange store og bra faktisk? Kan du nevne alle? (PS4 og Xbone-spill til lansering), hva mener du er "ekstremt mange" 5?

 

AtW

 

 

Ekstremt mange høres kanskje litt feil ut, veldig mange er mer passende. Har uthevet dem jeg anser som store. Og dette er spill som er veldig populære og det å ha dem på en konsoll lansering har nok hjulpet mye på salget.

 

 

PS4 lansering:

 

Assasin's Creed 4 Black Flag

Battlefield 4

Call of Duty Ghosts

Fifa 14

Killzone Shadowfall

Knack

Lego Marvel Super Heroes

Need for Speed Rivals

Zen Pinball 2

Blacklight Retribution

Resogun

Injustice: God Among Us

Contrast

Trine 2

War Thunder

DC Universe Online

Warframe

 

 

Etter lansering:

 

The Lego Movie

Outlast

Tomb Raider: Definitive Edition

Dont Starv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Her var det mye surkete PS-hatere gitt. Vær heller fornøyde med at Sony faktisk klarte å lage et produkt som selger og holder bransjen i live når Nintendo og MS har bommet såpass hardt. Og spillutvalget på PS4 er i hvert like godt som noen av de andre nye konsollene.

Jeg er fornøyd med at PS selger best av de tre, da det er den minst dårlige konsollen, teknisk. Jeg er derimot ikke spesielt fornøyd med at "bransjen" holdes i live, dvs konsollbransjen, som jeg mener gir en dårlige spillbransje totalt sett.

 

AtW

Tvert imot. Spillbransjen er bygd opp rundt konsoller og kunne ikke eksistert uten.

En ekstremt lite sannsynlig påstand, ingenting tyder på at spill ikke hadde eksistert uten konsoller.

 

AtW

Bransjen ville selvsagt eksistert uten konsoller, mulitplatform som standard er ganske nytt og det var masse pc spill før det ble vanlig.

 

Som pc spiller er jeg veldig glad for den nye generasjonen, først å fremst masse minne. manglen på minne i forige generasjon la mange begrensingner.

Lenke til kommentar

 

 

 

Men nå finnes det ikke så langt et eneste spill som rettferdiggjør å bytte til neste generasjonskonsoll enda...

 

Er ekstremt mange store og bra spill ute fra dag 1 som rettferdiggjør bytte til neste generasjon konsoll. Om en har vært så "dum" å spilt multiplatform titler på X360 eller PS3 når en viste det kom overlegende utgaver om kort tid så får en takke sin egen dumhet for å ikke ha ventet.

 

Det er vel lenge siden det har vært så mye store og bra AAA spill til en konsoll lansering.

 

 

Ekstremt mange store og bra faktisk? Kan du nevne alle? (PS4 og Xbone-spill til lansering), hva mener du er "ekstremt mange" 5?

 

AtW

 

 

Ekstremt mange høres kanskje litt feil ut, veldig mange er mer passende. Har uthevet dem jeg anser som store. Og dette er spill som er veldig populære og det å ha dem på en konsoll lansering har nok hjulpet mye på salget.

 

 

PS4 lansering:

 

Assasin's Creed 4 Black Flag

Battlefield 4

Call of Duty Ghosts

Fifa 14

Killzone Shadowfall

Knack

Lego Marvel Super Heroes

Need for Speed Rivals

Zen Pinball 2

Blacklight Retribution

Resogun

Injustice: God Among Us

Contrast

Trine 2

War Thunder

DC Universe Online

Warframe

 

 

Etter lansering:

 

The Lego Movie

Outlast

Tomb Raider: Definitive Edition

Dont Starv

 

 

Og du føler alle de uthevede titlene er store, bra og AAA som du nevnte?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Og du føler alle de uthevede titlene er store, bra og AAA som du nevnte?

 

AtW

 

 

Korrekt

 

 

Da registrer jeg at vi har forskjellige syn på det meste av begrepene du bruker, selv om man teller med alle 12 du har uthevet, så er det hverken ekstremt eller veldig mange. Trine 2 og resogun er indie-titler, hverken "store" spill eller AAA, og av de resterende 10 vil jeg si som et minimum at 3 av de ikke er bra, (og da har jeg allmuen med meg, rent personlig er det ca halvparten jeg synes ikke er bra), og da har jeg ikke engang tatt med at det er titler som er reutgivelser av eksisterende spill.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da registrer jeg at vi har forskjellige syn på det meste av begrepene du bruker, selv om man teller med alle 12 du har uthevet, så er det hverken ekstremt eller veldig mange. Trine 2 og resogun er indie-titler, hverken "store" spill eller AAA, og av de resterende 10 vil jeg si som et minimum at 3 av de ikke er bra, (og da har jeg allmuen med meg, rent personlig er det ca halvparten jeg synes ikke er bra), og da har jeg ikke engang tatt med at det er titler som er reutgivelser av eksisterende spill.

 

AtW

 

 

Tatt med disse Indie titlene da dem er såpass bra at det like godt kunne vært noe ifra utviklere som bruker et utgiver foretak. Eneste som betyr noe er om spillene er noe bra eller ikke. Hva du anser som bra er meg likegyldig.

 

Jeg anser disse spillene som bra og som en sterk lansering rekke for Sony. Spill som Assasin's Creed,Call of Duty,Battlefield og Fifa er alene nok til å gjøre det til en kraftig lineup av spill. Resten er bare en god bonus av gode spill.

 

At endel har spilt noen av disse ekstremt bra spillene på X360 eller PS3 når en viste dette ville kommer kort tid etterpå med vesentlig bedre grafikk og ytelse får en takke sin egen dumhet for.

Lenke til kommentar

 

 

Da registrer jeg at vi har forskjellige syn på det meste av begrepene du bruker, selv om man teller med alle 12 du har uthevet, så er det hverken ekstremt eller veldig mange. Trine 2 og resogun er indie-titler, hverken "store" spill eller AAA, og av de resterende 10 vil jeg si som et minimum at 3 av de ikke er bra, (og da har jeg allmuen med meg, rent personlig er det ca halvparten jeg synes ikke er bra), og da har jeg ikke engang tatt med at det er titler som er reutgivelser av eksisterende spill.

 

AtW

 

 

Tatt med disse Indie titlene da dem er såpass bra at det like godt kunne vært noe ifra utviklere som bruker et utgiver foretak. Eneste som betyr noe er om spillene er noe bra eller ikke. Hva du anser som bra er meg likegyldig.

 

Jeg anser disse spillene som bra og som en sterk lansering rekke for Sony. Spill som Assasin's Creed,Call of Duty,Battlefield og Fifa er alene nok til å gjøre det til en kraftig lineup av spill. Resten er bare en god bonus av gode spill.

 

At endel har spilt noen av disse ekstremt bra spillene på X360 eller PS3 når en viste dette ville kommer kort tid etterpå med vesentlig bedre grafikk og ytelse får en takke sin egen dumhet for.

 

 

Du skrev at det var bra, store AAA-titler, da er ikke det eneste som betyr noe om det er bra, men også om det er store AAA-titler.

 

Jeg må innrømme det framstår for meg som du legger lista lavere enn om dette hadde vært en etablert plattform, Trine2 som du nevner er ganske middelmådig selv til indie å være i mine øyne.

 

Hva med de som har hatt det på PC? Og allerede har hatt spillet tilgjengelig i bedre utgave enn på nextgen? Hvem skal de takke?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Da registrer jeg at vi har forskjellige syn på det meste av begrepene du bruker, selv om man teller med alle 12 du har uthevet, så er det hverken ekstremt eller veldig mange. Trine 2 og resogun er indie-titler, hverken "store" spill eller AAA, og av de resterende 10 vil jeg si som et minimum at 3 av de ikke er bra, (og da har jeg allmuen med meg, rent personlig er det ca halvparten jeg synes ikke er bra), og da har jeg ikke engang tatt med at det er titler som er reutgivelser av eksisterende spill.

 

AtW

 

 

Tatt med disse Indie titlene da dem er såpass bra at det like godt kunne vært noe ifra utviklere som bruker et utgiver foretak. Eneste som betyr noe er om spillene er noe bra eller ikke. Hva du anser som bra er meg likegyldig.

 

Jeg anser disse spillene som bra og som en sterk lansering rekke for Sony. Spill som Assasin's Creed,Call of Duty,Battlefield og Fifa er alene nok til å gjøre det til en kraftig lineup av spill. Resten er bare en god bonus av gode spill.

 

At endel har spilt noen av disse ekstremt bra spillene på X360 eller PS3 når en viste dette ville kommer kort tid etterpå med vesentlig bedre grafikk og ytelse får en takke sin egen dumhet for.

 

 

Du skrev at det var bra, store AAA-titler, da er ikke det eneste som betyr noe om det er bra, men også om det er store AAA-titler.

 

Jeg må innrømme det framstår for meg som du legger lista lavere enn om dette hadde vært en etablert plattform, Trine2 som du nevner er ganske middelmådig selv til indie å være i mine øyne.

 

Hva med de som har hatt det på PC? Og allerede har hatt spillet tilgjengelig i bedre utgave enn på nextgen? Hvem skal de takke?

 

AtW

 

 

Vi har nok litt forskjellige syn å tanker rundt dette. Og vi kan vel la det bli med det. Før jeg avslutter så vil jeg bare si unnskyld for noe arrogant og ufin ordlegging. Tror jeg har litt "post traumatisk stress syndrom" ifra å ha vært i skytter graver i forskjellige kommentar felter i det siste :hm: . En går liksom i forsvar og det blir fort en ikke ikke hyggelig tone.

Lenke til kommentar

 

Ekstremt mange høres kanskje litt feil ut, veldig mange er mer passende. Har uthevet dem jeg anser som store. Og dette er spill som er veldig populære og det å ha dem på en konsoll lansering har nok hjulpet mye på salget.

 

 

PS4 lansering:

 

Assasin's Creed 4 Black Flag

Battlefield 4

Call of Duty Ghosts

Fifa 14

Killzone Shadowfall

Knack

Lego Marvel Super Heroes

Need for Speed Rivals

Zen Pinball 2

Blacklight Retribution

Resogun

Injustice: God Among Us

Contrast

Trine 2

War Thunder

DC Universe Online

Warframe

 

 

Etter lansering:

 

The Lego Movie

Outlast

Tomb Raider: Definitive Edition

Dont Starv

 

 

Flott liste over søppelspill. Resogun er vel kanskje et unntak. Å gå til innkjøp av ny konsoll for å spille det dritet på lista der, er galskap. Godt vi er forskjellige, hvis ikke så hadde antall solgte PS4 konsoller nå vært = 0.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...