Gå til innhold

Nå blir det lettere å finne spill på Steam


Anbefalte innlegg

Bare jeg som faktisk synes dette er et kult system? Greit nok at vi i betafasen må slite med artige tags som "Gone Homo", men synes spillere fortjener mer input enn det som kommer ut av metascore.

 

Det er jo mest trolling, men bak noe av trollingen finner man kanskje en sannhet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er så morsom, hver gang noe kommer ut på Steam klager dere, men som dere ser er det bare beta.

 

Jeg er så lei av og lete etter spill jeg liker og aldri ha rette info. Strategi kan bety veldig mye, da tar det lang tid og gå over 100 spill.

 

Dette er en guds gave til meg.

Whiners go too bed.

Føler du at du får mer rett info når Dark Souls blir tagget som casual, eller Gone Home blir tagget som lesbians, eller Fez blir tagget som bipolar?

 

Spesielt den siste får meg til å bli skikkelig forbanna. Det er snakk om alvorlig lidelse som millioner av mennesker sliter med, inkludert spillets skaper, Phil Fish. Hvordan kan det hatske oppkastet til en forvokst drittunge som gjemmer seg bak et tastatur hjelpe deg å sortere spillene dine bedre?

 

Ja, det er noen som bruker dette slik det var ment, men allerede nå ser vi at brukerbasen til Steam ikke er verdig denne muligheten. Det er for dårlig rett og slett. Uintelligente, idiotiske, hatske mennesker med alt for mye fritid ødelegger igjen for alle andre.

 

Lurer virkelig på hva det et som feiler menneskeheten.

Lenke til kommentar

 

Dere er så morsom, hver gang noe kommer ut på Steam klager dere, men som dere ser er det bare beta.

 

Jeg er så lei av og lete etter spill jeg liker og aldri ha rette info. Strategi kan bety veldig mye, da tar det lang tid og gå over 100 spill.

 

Dette er en guds gave til meg.

Whiners go too bed.

Føler du at du får mer rett info når Dark Souls blir tagget som casual, eller Gone Home blir tagget som lesbians, eller Fez blir tagget som bipolar?

 

Spesielt den siste får meg til å bli skikkelig forbanna. Det er snakk om alvorlig lidelse som millioner av mennesker sliter med, inkludert spillets skaper, Phil Fish. Hvordan kan det hatske oppkastet til en forvokst drittunge som gjemmer seg bak et tastatur hjelpe deg å sortere spillene dine bedre?

 

Ja, det er noen som bruker dette slik det var ment, men allerede nå ser vi at brukerbasen til Steam ikke er verdig denne muligheten. Det er for dårlig rett og slett. Uintelligente, idiotiske, hatske mennesker med alt for mye fritid ødelegger igjen for alle andre.

 

Lurer virkelig på hva det et som feiler menneskeheten.

De har fikset mye nå, there happy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...