Gå til innhold

Oscar-utdelingen 2014


TheHvidsten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk hvis de bare sitter og kommenterer klærne til alle som kommer inn...en jentegjeng fra minmote.no eller motekroken.no ellernoe sånt tull som drikker champagne og fniser av at en stjerne kommer i en væske som IKKE matcher skoene å guuuuuud så flaut hahaha ja her bør NOEN sparke stylisten sin!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tenk hvis de bare sitter og kommenterer klærne til alle som kommer inn...en jentegjeng fra minmote.no eller motekroken.no ellernoe sånt tull som drikker champagne og fniser av at en stjerne kommer i en væske som IKKE matcher skoene å guuuuuud så flaut hahaha ja her bør NOEN sparke stylisten sin!

 

This!

Lenke til kommentar

Vi har visstnok TV6 på TV.. Lenge siden jeg har sett på kanalutvalget vårt, hehe.. :p men, sykt mye reklame! :( Skal den synkes med amerikansk reklame, så egentlig går vi ikke glipp av noe? :ermm:

 

Har ikke sett noe særlig av de nominerte filmene jeg.. :(

Lenke til kommentar

Den amerikanske sendingen har også ekstremt mye reklame, så det virker som TV6 syncer med det. Jeg klikket bort i en reklamepause isted, gikk tilbake igjen nå 15 minutter senere så er det faen meg ny reklamepause igjen.

 

Vi i Norge er ikke vant med den massive reklamemengden på amerikansk TV..man sitter mest og irriterer segover det istedet for å faktisk nyte Oscars, føler jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...