Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornøyd med 0-0. Sterkt resultat, selv om vi trengte 3 poeng og det ser utrolig dårlig ut sammen med resten av resultatene våre. Cleverley er en forferdelig fotballspiller. Får han ny kontrakt av United en gang i fremtiden bør det være lønnskutt.

 

Gibbs var faktisk utrolig god i dag. MOTM? Kanskje. Sliter med å se noen andre som skilte seg ut nevneverdig. Ferdinand var også solid hele hans tid på banen. Vidic med mye bra, men var heldig at vi ikke slapp inn mål etter de duellene han tapte.

 

Uavhengig av dette resultatet, som faktisk er godkjent, så er det fortsatt #MoyesOut for min del.

Lenke til kommentar

Blir så jævla oppgitt. Denne hadde vi all mulighet til å ta. Giroud må gå. Klarer ikke telle hvor mange sjanser han sløser bort.

Jeg prøvde å telle en stund, men klarte faktisk ikke å holde styr på det. Og det er faktisk seriøst..

 

Er så jævla leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei at Giroud skal brenne hver eneste sjanse han er gitt. Skjer faen meg gang på gang...

Ikke Giroud sin feil at han er vår beste spiss.

 

Haha! Når du sier det sånn ja!

Lenke til kommentar

får vi ikke 3 poeng idag ryker 4-plassen, og Moyes setter inn Young? søppelmanager

 

Feil, det er ikke i dag som avgjør om vi får 4. plassen eller ikke. Den kampen vi hadde mot Fulham, den derimot.

 

Forøvrig en helt ok kamp. Vi spiller ikke særlig bra, men Arsenal er ikke et dårlig lag. Irriterende at vi ikke setter en av de enorme sjangsene vi hadde, sånne må rett og slett sitte når man spiller borte mot Arsenal.

 

Ellers var det forøvrig forfriskende å se en lynende forbanna Moyes når de begynte å spille støttepasninger på slutten der.

 

At vi ikke utnyttet overgangene bedre var også skuffende, som den siste med Rooney der (samt et par andre).

Men ja, 1p er 1 poeng mer enn jeg hadde forventet i dag.

Lenke til kommentar

Gi United hvite drakter og jeg kunne ha fint blitt overbevist om at dette var Fulham som kom til Emirates for å kjempe seg til 1 poeng i bunnstriden. Jeg har nok av stygge ord om min egen klubbs prestasjon men jeg ble sjokkert over hvor begredelig det står til i United.

Har ikke vi sagt det før da? Moyes kjører jo taktikker hvor han er helt fornøyd med 0-1 tap eller hvor vi skal dra i land en 1-0 seier mot ethvert drittlag på denne planeten.

Lenke til kommentar

Gi United hvite drakter og jeg kunne ha fint blitt overbevist om at dette var Fulham som kom til Emirates for å kjempe seg til 1 poeng i bunnstriden. Jeg har nok av stygge ord om min egen klubbs prestasjon men jeg ble sjokkert over hvor begredelig det står til i United.

 

Høres bittert ut fra din side, forståelig nok. 0 - 0 er uansett er fair resultat. Begge lag hadde STORE sjanser, men ingen fikk utnyttet det. At Arsenal hadde ballen mest, og skapte mest, på hjemmebane, det er ikke overraskende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som det er alt vi kan, virkelig? Hadde du kommentert det i Fulham-kampen så skulle jeg vært enig men i dag blir det helt feil. At vi har innlegg er naturlig forøvrig, da det tross alt skaper store farligheter. Ikke langt unna at Persie fikk en stor målsjangse i dag bla. At vi ikke spiller som Munchen (som forøvrig også legger inn) er naturlig da vi ikke har spillermateriell til det.

 

Om jeg er morsom? Jeg prøver å være saklig, beklager. Min mening er hvertfall at med en gang vi går inn i siste 3-del av banen blir det konsekvent slått pasning ut mot en av kantspillerne som da prøver innlegg. Det skjedde ikke mange ganger i dag, men det var fordi vi møtte et lag som klarte å ta ballen fra oss før vi rakk å få det til.

 

Ha nå litt baller og sett inn Adnan og trekk valencia ned. Smalling er jo så jævli ubrukelig på back at jeg får vondt.

 

Enig med AnewZ her. Smalling er mye sterkere defensivt enn Valencia, og hadde Moyes gjort som du mener han burde gjort kunne det fort stått 3-0 ila 2. omgang. Etterpåklokskap er dog veldig simpelt. :)

 

Hadde han gjort det å vi hadde tapt 3/4-0 nå i andre omgang så hadde dere sutret som bare faen da også. IMO et helt riktig bytte borte mot Arsenal etter 45min.

 

Enig.

 

Rødt kort til vidic

 

Hva babler du om? Kan ikke huske en eneste situasjon som tilsier at Vidic skulle hatt rødt. Ta deg en bolle.

 

Jævla idiotdommer. Prøv nå å skjul litt mer at du er United fan

 

Igjen, hva babler du om? Mange ganger gjorde dommeren ting i Arsenals favør, så jeg tror man bør være enige om at dommeren var relativt nøytral i dag.

 

Billig frispark til Evra der.

 

Veldig billig, men rutinert som faen av vår eldre back.

 

Mata ut? Tom Cleverly kunne heller kommet seg av!

 

Mata har navnet, men han levde ikke opp til det i dag, og byttet var riktig IMO.

 

Det positive er i hvert fall at det har vært mer eller mindre enveis denne omgangen.

 

Enig. United var relativt trygge bakover, men skapte forferdelig lite fremover. Som United-fan sier jeg meg likevel OK fornøyd.

 

Jaja, 1 poeng borte mot Arsenal er ikke så gale, men vi trenger virkelig 3! Vår beste kamp på lenge dette!

 

Enig, bedre enn på lenge. Likevel syns jeg vi er tannløse fremover, og vi bør klare bedre enn dette når vi skal ha 3 poeng.

 

Oj så billig.

 

Nå husker jeg ikke hva jeg siterte deg for en gang, men tipper det var Arsenal-frisparket mot slutten? Ja, det var latterlig billig. Hadde de scora der hadde jeg slengt meg på dommerslakten. Så hyklerske må man få lov å være.

 

Hva i HELVETE tenker du med Wenger?! Du har 2 bytter du kan gjøre din ørn

 

Hehe.

 

Cleverley spiller bakover isteden for å spille ballen motsatt der det er vidåpent. Fy faen Clevs. Du er bra ubrukelig!

 

Cleverley var ikke så ræv i dag som han har vært tidligere, men jeg irriterte meg stort over det samme som deg.

 

Faen så kjedelig. Wenger har ikke lyst på tittelen.

 

Hehe. Du må huske på at selv om man møter et ræv lag, så møter man knallgode individuelle spillere som kan finne på morsomme ting på tampen. Det er nok ikke så enkelt som å bare slenge på skyts.

 

Dette er faen meg så jævla latterlig. 1 poeng mot det dårligste united på 1000 år. Wenger du fortjener all kritkken, fordi det du driver med er faen meg helt utrolig latterlig. HVOR ER PODOLSKI? Hvorfor gi Giroud tilitt gang etter gang, din stae faen???

 

Vi vinner faen ikke noen ligatittel

 

Se kommentaren over.

 

Når i helvete har Moyes tenkt å begynne med en taktikk som er offensivt orientert? Kjører jo faen meg en jævla pingletaktikk mot ethvert topplag. Er jo faen ikke rart at vi bare har vunnet mot ett topplag denne sesongen! -:-

 

Enig, men i dag funket det greit, for å være ærlig. Vi spiller tross alt borte, mot et topplag (som du nevner).

 

Er så jævla leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei at Giroud skal brenne hver eneste sjanse han er gitt. Skjer faen meg gang på gang...

 

Han hadde da ikke så mange åpenbare sjanser. Ta deg en bolle. Se på RvP han burde også scora.

 

Fornøyd med 0-0. Sterkt resultat, selv om vi trengte 3 poeng og det ser utrolig dårlig ut sammen med resten av resultatene våre. Cleverley er en forferdelig fotballspiller. Får han ny kontrakt av United en gang i fremtiden bør det være lønnskutt.

 

Gibbs var faktisk utrolig god i dag. MOTM? Kanskje. Sliter med å se noen andre som skilte seg ut nevneverdig. Ferdinand var også solid hele hans tid på banen. Vidic med mye bra, men var heldig at vi ikke slapp inn mål etter de duellene han tapte.

 

Uavhengig av dette resultatet, som faktisk er godkjent, så er det fortsatt #MoyesOut for min del.

 

Enig. Fornøyd. Cleverley er kanskje ræv, men jeg syns dog ikke han var svakest i dag. Greit resultat, men jeg vil også ha Moyes ut.

 

Blir så jævla oppgitt. Denne hadde vi all mulighet til å ta. Giroud må gå. Klarer ikke telle hvor mange sjanser han sløser bort.

 

Se kommentar ang. Giroud over. All mulighet til å ta? Disse kampene lever sitt eget liv, kompis.

 

Kan vi få se trioen Januzaj, Kagawa, Mata bak RvP på topp snart? Dette begynner å bli latterlig.

 

Jeg vil også se litt FIFA-fotball med denne trioen, skal innrømme det.

 

Gi United hvite drakter og jeg kunne ha fint blitt overbevist om at dette var Fulham som kom til Emirates for å kjempe seg til 1 poeng i bunnstriden. Jeg har nok av stygge ord om min egen klubbs prestasjon men jeg ble sjokkert over hvor begredelig det står til i United.

 

Hoho, slapp av mann. Dere var ikke så mye bedre selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...