Gå til innhold

[Løst] Sikkerhetskontrollen ved USAs ambassade


Opland

Anbefalte innlegg

Hei
Usikker om rett forum, men prøver alikevell.


Jeg reiser til USA for ett år i slutten av mars og skal da i neste uke reise ned til ambassaden for å skaffe meg visum, også lurer jeg på om hvordan sikkerhetskontrollen er på ambassaden ang. ryggsekk.

Jeg kommer til å reise langt og derfor ønsker jeg å pakke ned en ekstra genser o.l i tilfellet uhellet er ute.

Har lest litt på ambassadens sider men fant ingenting angående ryggsekker, bagger, vesker osv.

 

 

 

Noen som vet om man kan ta med seg en ryggsekk inn i ambassaden og levere den til sikkerhetspersonalet slik at de kan passe på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var der i november 2013. Fikk beskjed om at sekken måtte bli igjen utenfor. Evt. kunne jeg plassere den på Oslo S, Narvesen eller et annet sted jeg ikke husker. En mor bak meg fikk lov å ta med vesken sin innenfor, men det var kun fordi det var barnemat og slikt i den.

 

Jeg ville med andre ord ikke satset på at du får ta med deg sekk eller lignende inn.

Lenke til kommentar

Bruk skap på Nationaltheatret som er nærmere enn Oslo S. Dersom du stiller deg i kø med sekk risikerer du bare å bli sendt avgårde for å legge den et sted. Det er vel også slik at du må passe på å ha kontanter for å betale for visumsøknaden? Et morsomt poeng er at amerikanske statsborgere som har ærend på ambassaden kan betale med kort...

Lenke til kommentar

Bruk skap på Nationaltheatret som er nærmere enn Oslo S. Dersom du stiller deg i kø med sekk risikerer du bare å bli sendt avgårde for å legge den et sted. Det er vel også slik at du må passe på å ha kontanter for å betale for visumsøknaden? Et morsomt poeng er at amerikanske statsborgere som har ærend på ambassaden kan betale med kort...

Må ha vært innom Nationalteateret stasjon minst 1000 ganger, men har aldri sett oppbevaringsbokser der. Hvor er det du mener det ligger på stasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...