Gå til innhold

Overclocking i7 4770k


Anbefalte innlegg

Nei, da sandy bridge kom så var det ikke mulig å klokke blck lengre.

 

Du får den maks til 105 elns og er bare tull å drive med, spesielt med ditt kunnskapsnivå.

Har clocka den til 105 nå . hva er betydningen av det? prøver og få det lille ekstra ut av den og da er det en fin ting. kom gjerne med innspill setter jeg stor pris på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, da sandy bridge kom så var det ikke mulig å klokke blck lengre.

 

Du får den maks til 105 elns og er bare tull å drive med, spesielt med ditt kunnskapsnivå.

Har clocka den til 105 nå . hva er betydningen av det? prøver og få det lille ekstra ut av den og da er det en fin ting. kom gjerne med innspill setter jeg stor pris på

 

Betydningen er at du har økt sjansen for datatap med mange prosentpoeng, og sannsynligvis gjort hele systemet 3 ganger så ustabilt.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

 

Nei, da sandy bridge kom så var det ikke mulig å klokke blck lengre.

 

Du får den maks til 105 elns og er bare tull å drive med, spesielt med ditt kunnskapsnivå.

Har clocka den til 105 nå . hva er betydningen av det? prøver og få det lille ekstra ut av den og da er det en fin ting. kom gjerne med innspill setter jeg stor pris på

 

Betydningen er at du har økt sjansen for datatap med mange prosentpoeng, og sannsynligvis gjort hele systemet 3 ganger så ustabilt.

 

Merka det var noe som ikke stempte helt . lenge kjører dere prime på maximum heat ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

Et lite spøsmål til her prøver og få clocka cpuen opp til fra 4,5 med volt 1,340 temp 85-90 grader i prime med fullheat det går bra ,men når e prøver meg på 4,6 må e øke noe veldig i volt.1,450 ca det jeg lurte på er går det bra om den ligger med 100grader i primetesten. vil vel aldrig gå så høyt ellers? eller burde jeg være fornøyd med clocken jeg har på 4,5. Jeg føler at ytelsen er sinnsykt mye bedre på 4,6 derfor jeg spør. Takk for svar

Får denne meldingen Whea_uncorrctable_error Det er vel for lav volt sant?

det lurer jeg også egentlig på. om whea unncorectable error betyr at den får for lite vcore ?

Lenke til kommentar

 

 

Et lite spøsmål til her prøver og få clocka cpuen opp til fra 4,5 med volt 1,340 temp 85-90 grader i prime med fullheat det går bra ,men når e prøver meg på 4,6 må e øke noe veldig i volt.1,450 ca det jeg lurte på er går det bra om den ligger med 100grader i primetesten. vil vel aldrig gå så høyt ellers? eller burde jeg være fornøyd med clocken jeg har på 4,5. Jeg føler at ytelsen er sinnsykt mye bedre på 4,6 derfor jeg spør. Takk for svar

Får denne meldingen Whea_uncorrctable_error Det er vel for lav volt sant?

det lurer jeg også egentlig på. om whea unncorectable error betyr at den får for lite vcore ?

 

det er ustabil cpu så ja for lite volt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...