Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

innred min stue


Anbefalte innlegg

Hei, kan noen hjelpe meg med innredningen av stuen min, der er jeg usikker på om jeg skal dele stua i to og ha sofaen mitt i og tv`en på veggen? eller sofaen på den ene kortsiden og tv`en på den andre? Blir det veldig lang avstand å se på tv? (i så fall på hvilken side passer det best at sofaen og tven står?) icon_surprised.gif

 

hvordan ville du ha innredet stuen?

hva tror dere blir fint? grow1.gif

 

b8mmtu.jpg

Endret av gsgdsgg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jS6upa

Hei, kan noen hjelpe meg med innredningen av stuen min, der er jeg usikker på om jeg skal dele stua i to og ha sofaen mitt i og tv`en på veggen? eller sofaen på den ene langsiden og tv`en på den andre? Blir det veldig lang avstand å se på tv? (i så fall på hvilken side passer det best at sofaen og tven står?) icon_surprised.gif

 

hvordan ville du ha innredet stuen?

hva tror dere blir fint? grow1.gif

 

 

Når du sier du skal ha tv og sofa på langsidene, mener du da kortsidene i leilighetene? Isåfall blir det alt for lang avstand.

 

Mtp at du har en dør ut på venstreveggen ville jeg nok hatt tven der den står tegnet på planløsningen. Hvis du har den på motsatt vegg vil sofaen komme i veien for døren tenker jeg meg.

 

Er det foresten et nybygg i Bergen? Ser kjent ut

Lenke til kommentar

 

Når du sier du skal ha tv og sofa på langsidene, mener du da kortsidene i leilighetene? Isåfall blir det alt for lang avstand.

 

Mtp at du har en dør ut på venstreveggen ville jeg nok hatt tven der den står tegnet på planløsningen. Hvis du har den på motsatt vegg vil sofaen komme i veien for døren tenker jeg meg.

 

Er det foresten et nybygg i Bergen? Ser kjent ut

 

 

 

 

 

Ja jeg mente kortsiden :)

 

Hva slags sofa passer best inn da tror du? en to/tre-seter som på bildet, hjørnesofa eller en sofa med sjeselong?

 

Og hvor skal jeg plassere den? I døråpningen mellom kjøkken og stue eller midt i som på bildet?

 

:hmm:

Endret av gsgdsgg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...