Gå til innhold

Splitting av tråder

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Begynner å bli lei av at mod starter en tråd på min konto. Helt unødvendig. Dere nude spørre før dere gjør det framover. Folk blir bare sint når slikt skjer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ein heilt normal operasjon og noko du må akseptere om du vil bruke forumet. I løpet av 5 år som moderator og admin trur eg eg har fått klage på det to ganger, der den eine er dette.

• Liker 6
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Så er jeg langt i fra den eneste som får en tråd splittet ut til sin egen?

Gjest Bruker-292501
Skrevet (endret)

Tråden splittes hvis den går for off-topic.

Vent litt, hvordan fikk du sett denne tråden når den ble startet i den delen hvor bare mod og admin kan se den? Er det en ny oppdatering jeg ikke har fått med meg?

Endret av Bruker-292501
Skrevet (endret)

I tilbakemeldinger kan alle se den. I kategoriene for klager på moderatorhandlinger og brukerkontoassistanse er det kun admins som kan se den.

Er ingen oppdatering. Har alltid vært sånn.

Endret av L4r5
  • Liker 3
Skrevet

Neida, det har skjedd meg endel ganger, som regel er det grunnet at man har vandret bort fra tema. At du (jeg) kommer som trådstarter i den nye tråden tror jeg beror mer på hvor mod anser det "naturlig" å splitte ut, enn at det har vært du som har "forårsaket" avsporing (tror jeg).

Skrevet

Det er meningen at vi skal splitte ut diskusjoner som i den opprinnelige tråden er off topic - men som har en viss verdi og/eller kvalitet. Da kan den opprinnelige tråden fortsette som den skal, samtidig som den nye tråden fortsetter på "lovlig vis".

• Liker 1
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Oi haha. Trodde jeg la denne tråden i private henvendelser seksjonen. Bra jeg ikke startet en annen privat tråd her slik alle kunne se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...