Gå til innhold

Popcorn-holder idè


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig lite å utsette på min popcornopplevelse slik den er nå. Mye av grunnen til at det er kjekt med drikkeholder, er at en brusflaske er smal, rundbunnet og lett å velte. Et popcornbeger står stødig på gulvet.

 

Hei, takk for responsen!

 

Vi tenker at holderen blir integrert i popcornbegeret og plasseres ned i drikkeholderen som allerede er der. En erstatnings av koppholder kan festes på popcornbegeret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har med popcorn på kino er at det begynner å "lekke" av begeret de kommer i, når man har spist opp det meste og graver etter de siste som er igjen. Legger seg også en del mellom bitene i bunnen.

 

Hva som menes med popcorn-holder forstår jeg ikke. Hva skal du feste holderen i? Har begeret på fanget og synes det funker fint minus det som er nevnt over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det "lekker" litt og legger seg litt rart i bunnen er pga. måten popcorn-begrene er konstruert. Vi anser ikke dette som noe stort problem.

 

Vi har kommet med en løsning som gjør det enkelt å dele popcorn ved å lage en beholder som ivaretar muligheten til å sette fra seg en flaske samtidig som den gjør det mulig å sette fra seg popcornbegeret(/baconsnacks/sørlandschips/etc.). Det er veldig fin løsning som ikke skaper noen trangere plass eller komplikasjoner for de rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har veldig lite å utsette på min popcornopplevelse slik den er nå. Mye av grunnen til at det er kjekt med drikkeholder, er at en brusflaske er smal, rundbunnet og lett å velte. Et popcornbeger står stødig på gulvet.

Hei, takk for responsen!

 

Vi tenker at holderen blir integrert i popcornbegeret og plasseres ned i drikkeholderen som allerede er der. En erstatnings av koppholder kan festes på popcornbegeret.

 

Lag "proppen" som går ned i koppholderen hul, så kan den fungere som en koppholder i seg selv. Trenger ikke erstatte koppholder for popcornholder.

Lenke til kommentar

Er det ikke ofte slik at folk vet ikke hva de vil ha før de har det - og tar du det vekk blir det misnøye eller bråk? :p

@aklla: Dette er ikke noe som kommer som noe tillegg for kjøpere av popcorn :)

 

@isbilen: Det er ønskelig at to personer kan dele popcorn uten at man trenger å sende popcornbøtta frem og tilbake, og grave ned i fanget til vedkommende for å raske med seg noe snacks. Jeg vil påstå at de fleste som har delt popcorn med en kjæreste, venn e.l. har kunnet tenke seg en holder for popcornen midt mellom seg og vedkommende.

 

Håper jeg forklarte det godt nok.

 

@Skurupu: Slik er det vel allerede - at koppholderen er hul? Ellers tror jeg ikke jeg klarte å visualisere forklaringen din.

Lenke til kommentar

Det blir ganske tungvindt om vi skal lime på plater på alle stolene, og da må kinoselskapene muligens bytte ut seter. Det hørtes i alle fall litt strevsomt ut, men kanskje har du en god løsning på det.

 

Forresten, det at popcornbøttene har utbrettbare papirfelter/klaffer er slik vi ser det for oss. Men at vi lager spor eller benytter andre metoder for å feste de på setene foran innehaveren av popcornbøtta er ikke løsningen vi ser for oss.

Lenke til kommentar

Foran innehaveren er bare en mulighet. Til høyre/venstre for midten av stolryggen er en annen, og den kan også hektes på armlenet. Monteringsarbeid blir det vel uansett, med mindre hele festeanordningen er innlemmet i begeret. Men da ser jeg for meg at systemet blir mer sårbart.

 

Vet ikke hva slags stoler trondheimkinoene kjører for tiden, men hvis de er som i Bergen, med drikkeholder i hvert armlene, kan det kanskje være noe med en pappklaff som hekter seg direkte på denne.

Lenke til kommentar

@isbilen: Det er ønskelig at to personer kan dele popcorn uten at man trenger å sende popcornbøtta frem og tilbake, og grave ned i fanget til vedkommende for å raske med seg noe snacks. Jeg vil påstå at de fleste som har delt popcorn med en kjæreste, venn e.l. har kunnet tenke seg en holder for popcornen midt mellom seg og vedkommende.

Jeg ser på det som en bedre løsning om kinoene tilbyr samme mengde popcorn fordelt på to beger til litt høyere pris om man ser for seg at man skal dele. Da har de to personene hver sin eske, og "problemet" er løst.

 

Har dere en skisse av hvordan dere ser for dere denne holderen? Jeg greier ikke å se for meg hvordan den skal være om den ikke skal være til hinder for noen, at det skal være lett å stikke hånda oppi osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...