Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan sæden bli oppi der i dagevis?


Emily1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Kanskje, jeg har lidd av blodmangel siden ungdomsskolen iallfall.

 

Det var første gangen noen hadde sprutet inn i meg da, virker ganske logisk at det skal ut igjen da! Tenk at jeg har en hel klatt med sperm inni meg nå :confused:

Det er en av grunnene til at jeg er glad jeg ikke er dame, tanken på at noe hvitt klissete skal komme rennende ut av meg er bare ekkelt, er også glad jeg aldri noensinne vil måtte oppleve smerte av å føde et barn. Høres så vondt ut

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er sykt glad for å være dame, for å få gleden ved å være gravid og for å få ha opplevd to fødsler. Vondt ja, fantastisk - definitivt :)

Hva kan smerten sammenlignes med? Er det like vondt som for eksempel å bli skutt i magen eller knekke benet sitt?

Lenke til kommentar

Hva kan smerten sammenlignes med? Er det like vondt som for eksempel å bli skutt i magen eller knekke benet sitt?

Det er vel strengt talt litt på sidelinjen, men skitt au. Det er vanskelig for meg å sammenligne med noe jeg aldri har opplevd.

 

Tenk deg mageknip og multipliser det med mye. Hele magen blir slik over og over, sterkere og sterkere. Man åpner til ti cm nedentil... Når pressetrangen kommer så føles det som et ønske om å legge en stor kabel. Jeg trodde jeg skulle dø første gangen, var helt overbevist om det. Andre gangen var jeg helt uten smertestillende (lystgass første gangen) og også helt stille. Man får litt tid mellom riene og det gjelder å prøve å utnytte den tiden til å slappe av litt, men på slutten står det på hele tida da. Men det er helt utrolig og ikke alle som får oppleve og sammenlignet med resten av livet så varer det ikke lenge. Jeg føder gjerne igjen.

Lenke til kommentar

Siden vi er på sidelinja... Jeg tror IKKE jeg har lyst til å være med på flere fødsler. X antall mnd med hormonell "sjef", bekkenløsning, rullestol, kynnere og greier gjore svangerskapet "interessant". Så, 05 om morran, men 2min mellom riene var det å sette hastighetsrekort i tett snøvær med "sjefen" ropende i passasjersete. Så komme på sykehus og finne ut at junior ligger feil vei. Full fart mot operasjonsstua for keisersnitt, far blir klemt mellom heisdør og sykeseng... For så å se at det stikker ei lita rumpe ut av meranoteltet mellom beina på mor... Full fart tilbake til fødestua og se junior komme ut i revers, sjefa klippes opp med saks. Mor roper, far er kvalm, jordmor roper og sykepleier trykker på mage og alt virker som et surrealistisk kaos av roping, smerter og lystgass som ikke funka på verken mor eller far (ja jeg prøvde). For meg virker det helt surrealistisk når noen sier de gjerne føder igjen, får nesten lyst til å spørre "hvor faen var du under fødselen egentlig??". :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hva kan smerten sammenlignes med? Er det like vondt som for eksempel å bli skutt i magen eller knekke benet sitt?

Det er vel strengt talt litt på sidelinjen, men skitt au. Det er vanskelig for meg å sammenligne med noe jeg aldri har opplevd.

 

Tenk deg mageknip og multipliser det med mye. Hele magen blir slik over og over, sterkere og sterkere. Man åpner til ti cm nedentil... Når pressetrangen kommer så føles det som et ønske om å legge en stor kabel. Jeg trodde jeg skulle dø første gangen, var helt overbevist om det. Andre gangen var jeg helt uten smertestillende (lystgass første gangen) og også helt stille. Man får litt tid mellom riene og det gjelder å prøve å utnytte den tiden til å slappe av litt, men på slutten står det på hele tida da. Men det er helt utrolig og ikke alle som får oppleve og sammenlignet med resten av livet så varer det ikke lenge. Jeg føder gjerne igjen.

 

Rart vaginaen ikke sprekker når en hel baby kommer ut derfra

Lenke til kommentar

Vel, du må finne en annen mann som kan sprute inni deg kort etter at han sprutet inni deg, men er vel for sent nå. :wee:

Det jeg mener er at hvis to forskjellige menn spruter inni deg så vil sædcellene drepe hverandre, å dermed fjerner sjansen for å bli gravid, men om det stemmer 100% kan jeg altså ikke være 100% sikker på, husker ikke hvor jeg hørte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, du må finne en annen mann som kan sprute inni deg kort etter at han sprutet inni deg, men er vel for sent nå. :wee:

 

Det jeg mener er at hvis to forskjellige menn spruter inni deg så vil sædcellene drepe hverandre, å dermed fjerner sjansen for å bli gravid, men om det stemmer 100% kan jeg altså ikke være 100% sikker på, husker ikke hvor jeg hørte det.

Det dreper nok forholdet også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ok , la oss si at du hadde sex i den fertile perioden , rent statistisk tar det omtrent 4 måneder å bli gravid om man prøver bevist når man er mest fertil og har ingen problemer (sædkvalitet , eggledere osv ) , man er omtrent "fruktbar" 1/4 av perioden mellom hver mens så jeg vil anta at % ligger en plass mellom 5 - 33% grovt regnet.

Skal du krise maksimere kan du si at det er 1/3 Sjangse for at du nå er gravid om det var sex uten beskyttelse.

 

I realiteten så er det så mange andre faktorer med inn i bildet at det blir litt tul å regne i prosent, men morsomt er det uansett :p

 

Hva er en fertil periode? okei... 1/3 sjanse for graviditet. det er mottatt.

 

Går bra det. Har skrevet mye som andre ville blitt flau over selv, hehe.

Tipper det går bra med deg, men lønner seg likevel å være forsiktig :)

Er ikke så kult når det renner nedover lårene, hehe - men men, det er ikke så stort problem da.

 

Jeg synes det er viktig å være åpen om seksualiteten. Da får man også bedre sexliv :) Kommunikasjon, ikke sant.

Hehe jeg vil oppleve det! Virker ganske pirrende og se hvor stor load han har etterlatt inni deg ;)

Vel, du må finne en annen mann som kan sprute inni deg kort etter at han sprutet inni deg, men er vel for sent nå. :wee:

Det jeg mener er at hvis to forskjellige menn spruter inni deg så vil sædcellene drepe hverandre, å dermed fjerner sjansen for å bli gravid, men om det stemmer 100% kan jeg altså ikke være 100% sikker på, husker ikke hvor jeg hørte det.

 

Du tenker på trekant? Hmmm

Det var jo interessant.


Slutt å snakke om fødsler det skjer ikke før om 15 år!!

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Slutt å snakke om fødsler det skjer ikke før om 15 år!!

 

 

Hvis det jeg sier stemmer så hadde jo vært genialt å ha trekant, la oss si hvis du ellers må bruke kondom, da slipper du det, men om man vil ha trekant hver gang man vil ha sex med typen uten kondom er jo en annen sak :closedeyes:

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Pass på litt ang de voldsomme quotene, de er ikke ønskelige :)

Skjønner ikke dette, det er jo modsa som har gjort slik alle quouta i en samtale blir qouta i hver mld og så liker de ikke alle de voldsomme quotene, heh? Vist dem ikke liker det hvorfor lagde de det til slik da? Var mye bedre før

 

Mye av det dere snakker om her er veldig ukjent for meg, jeg viste for eksempel ikke at sæd renner ut av dama. Jeg skammer meg ikke over å være jomfru ihvertfall

Trodde du at de absorberte det?

 

For et dumt spørsmål

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...