Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan sæden bli oppi der i dagevis?


Emily1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gå i dusjen etter sex og spyl med dusjhodet oppi vaginaen.

Ja jeg vet mange sier man ikke skal gjøre det, men det er eneste måten jeg føler jeg blir skikkelig ren på. Da blir jeg kvitt all sæden og selv om jeg ikke har hatt sex også så slipper jeg at trusa er hvit etter ett par timer

 

 

Anonymous poster hash: f9697...a8a

 

Vann er jo håpløs på å vaske bort sperm.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det ble litt forstyrrende når du skrev i starten i tråden at du hadde mensen, men når jeg går innpå profilen din står det at du heter Arne R.

 

Forøvrig: hadde en kompis som prøvde snike seg unna svømming på barneskolen ved å si at han hadde fått mensen.

Hun er jo dame da uansett om det står hun heter arne r:) R-en står sikker for reynolds eller noe

Lenke til kommentar

Det ble litt forstyrrende når du skrev i starten i tråden at du hadde mensen, men når jeg går innpå profilen din står det at du heter Arne R.

 

Forøvrig: hadde en kompis som prøvde snike seg unna svømming på barneskolen ved å si at han hadde fått mensen.

Hahah! Da kan jeg berolige deg(og sikkert flere) med at Arne R. bare er forumnavnet mitt, altså fake.. ;)

 

Nå døde jeg.

 

 

 

 

Hehe! plutselig var det ikke så flaut allikevel :D <3

Godt godt, slutta å lekke nå? ;)

 

Jau! Håper virkelig alt er ute nå, skal møte kjæresten i morgen!

 

 

 

 

Det ble litt forstyrrende når du skrev i starten i tråden at du hadde mensen, men når jeg går innpå profilen din står det at du heter Arne R.

 

Forøvrig: hadde en kompis som prøvde snike seg unna svømming på barneskolen ved å si at han hadde fått mensen.

Hun er jo dame da uansett om det står hun heter arne r:) R-en står sikker for reynolds eller noe

 

Haha, hvis du har fulgt med i forumkafeen kalte de meg for Arne-Ronny en gang da de skulle gjette det ekte navnet mitt;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...