Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan sæden bli oppi der i dagevis?


Emily1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det normalt at sæden ikke kommer ut igjen med en gang men blir oppi der i flere dager?

 

Jeg har aldri opplevd at det renner i flere dager, men etter et raskt søk på google, så er det tydeligvis veldig normalt at det renner noen dager. Går du på do rett etter sex?

Endret av Ssnerk
Lenke til kommentar

 

Er det normalt at sæden ikke kommer ut igjen med en gang men blir oppi der i flere dager?

 

Jeg har aldri opplevd at det renner i flere dager, men etter et raskt søk på google, så er det tydeligvis veldig normalt at det renner noen dager. Går du på do rett etter sex?

 

Takk for svar!

Ja, jeg gjorde det, men hadde litt mensen samtidig så var usikker på hvor mye av sæden som kom ut. Isåfall var det veldig lite/ingenting. Virker ikke som om det har kommet ut noe mer idag. Betyr det at sæden bare "lever" oppe i livmoren liksom? :confused:

Lenke til kommentar

 

Takk for svar!

Ja, jeg gjorde det, men hadde litt mensen samtidig så var usikker på hvor mye av sæden som kom ut. Isåfall var det veldig lite/ingenting. Virker ikke som om det har kommet ut noe mer idag. Betyr det at sæden bare "lever" oppe i livmoren liksom? :confused:

Det er vanlig at sæden etablerer en familie i livmoren og får seg en jobb for å forsørge denne familien. Man kan vel si at det lever i livmoren din. Det er ikke noe å bry seg om. Hvis det fortsetter å renne sæd ut av deg, så er ikke det noen krise heller, med mindre det lukter vondt eller plager deg i veldig stor grad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Takk for svar!

Ja, jeg gjorde det, men hadde litt mensen samtidig så var usikker på hvor mye av sæden som kom ut. Isåfall var det veldig lite/ingenting. Virker ikke som om det har kommet ut noe mer idag. Betyr det at sæden bare "lever" oppe i livmoren liksom? :confused:

Det er vanlig at sæden etablerer en familie i livmoren og får seg en jobb for å forsørge denne familien. Man kan vel si at det lever i livmoren din. Det er ikke noe å bry seg om. Hvis det fortsetter å renne sæd ut av deg, så er ikke det noen krise heller, med mindre det lukter vondt eller plager deg i veldig stor grad.

 

I alle dager...!

Jeg merker iallfall ingenting, hadde bare enormt lyst på godteri i hele dag. Håper ikke jeg er gravid :confused:

Lenke til kommentar

I alle dager...!

Jeg merker iallfall ingenting, hadde bare enormt lyst på godteri i hele dag. Håper ikke jeg er gravid :confused:

 

 

 

Kan være lurt å gjøre en kjapp regning på når ca siste menstruasjon var og legg til en feilfaktor på noen få dager 3-4 , om du også vet ca når du er mest fertil legger du inn denne perioden og sammenligner med når du hadde sex. Sånn sett kan du mer eller mindre få vite sånn ca hvor statistisk stor sjansen din er for at du kan ha blitt gravid da.

 

Men for å roe deg litt, ikke unormalt at man kan få mye rar appetitt av Sex og man trenger ikke å være gravid pga det , min kjære kone får titt og ofte sug på godteri og som regel etter at vi har kosa oss :p

Lenke til kommentar

 

I alle dager...!

Jeg merker iallfall ingenting, hadde bare enormt lyst på godteri i hele dag. Håper ikke jeg er gravid :confused:

 

 

 

Kan være lurt å gjøre en kjapp regning på når ca siste menstruasjon var og legg til en feilfaktor på noen få dager 3-4 , om du også vet ca når du er mest fertil legger du inn denne perioden og sammenligner med når du hadde sex. Sånn sett kan du mer eller mindre få vite sånn ca hvor statistisk stor sjansen din er for at du kan ha blitt gravid da.

 

Men for å roe deg litt, ikke unormalt at man kan få mye rar appetitt av Sex og man trenger ikke å være gravid pga det , min kjære kone får titt og ofte sug på godteri og som regel etter at vi har kosa oss :p

 

Siste menstruasjon var på lørdag. Skjønte ikke resten av det du sa, kan du regne ut for meg? :)

 

Hehe ja, høres ut som meg!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

I alle dager...!

Jeg merker iallfall ingenting, hadde bare enormt lyst på godteri i hele dag. Håper ikke jeg er gravid :confused:

 

 

Jeg har veldig lyst på godteri hele tiden og jeg er ikke gravid. Kan hende du har lavt blod sukker?

 

Mye av det dere snakker om her er veldig ukjent for meg, jeg viste for eksempel ikke at sæd renner ut av dama. Jeg skammer meg ikke over å være jomfru ihvertfall

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

JEG LAGDE ALDRI DENNE TRÅDEN!!


Splittet ut denne nå, da den var litt på siden av det vaginatråden handler om. Den er hovedsaklig om å bli kjent med vagina og ulike typer orgasme, litt om leketøy og litt om sex. Dette heller mer mot graviditet etc ;)

Åja skjønner hehe. Men flaut da,

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på godteri hele tiden og jeg er ikke gravid. Kan hende du har lavt blod sukker?

 

 

Mye av det dere snakker om her er veldig ukjent for meg, jeg viste for eksempel ikke at sæd renner ut av dama. Jeg skammer meg ikke over å være jomfru ihvertfall

 

 

Kanskje, jeg har lidd av blodmangel siden ungdomsskolen iallfall.

 

Det var første gangen noen hadde sprutet inn i meg da, virker ganske logisk at det skal ut igjen da! Tenk at jeg har en hel klatt med sperm inni meg nå :confused:

 

 

 

Hehe, sorry. Vi kan kanskje lage et mer nøytralt topic eller noe? :)

 

Det går bra! Vi er sammen om dette her! Ikke sant, ssnerk.

 

 

 

Hahahaha. Jeg føler med deg, Nudel.

Selv om jeg som burde være mest flau da :(

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Siste menstruasjon var på lørdag. Skjønte ikke resten av det du sa, kan du regne ut for meg? :)

Hehe ja, høres ut som meg!

 

 

Ok , la oss si at du hadde sex i den fertile perioden , rent statistisk tar det omtrent 4 måneder å bli gravid om man prøver bevist når man er mest fertil og har ingen problemer (sædkvalitet , eggledere osv ) , man er omtrent "fruktbar" 1/4 av perioden mellom hver mens så jeg vil anta at % ligger en plass mellom 5 - 33% grovt regnet.

Skal du krise maksimere kan du si at det er 1/3 Sjangse for at du nå er gravid om det var sex uten beskyttelse.

 

I realiteten så er det så mange andre faktorer med inn i bildet at det blir litt tul å regne i prosent, men morsomt er det uansett :p

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...