Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alltid våt/fuktig/svett i ræven...


screenman

Anbefalte innlegg

De siste ca. 2 dagene har jeg nesten hele tiden opplevd å være våt/fuktig/svett i ræven. Verre blir det når jeg er ute og går i kulden (da kan det noen ganger på det verste føles som om jeg går gjennom en skikkelig ille diareperiode.

 

Det hjelper å gå på toalettet, men dette hjelper bare i noen få minutter før den "våte" følelsen kommer tilbake.

 

Noen som vet noe om hva dette kan være? Evt. tips for å "dempe" det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste ca. 2 dagene har jeg nesten hele tiden opplevd å være våt/fuktig/svett i ræven. Verre blir det når jeg er ute og går i kulden (da kan det noen ganger på det verste føles som om jeg går gjennom en skikkelig ille diareperiode.

 

Det hjelper å gå på toalettet, men dette hjelper bare i noen få minutter før den "våte" følelsen kommer tilbake.

 

Noen som vet noe om hva dette kan være? Evt. tips for å "dempe" det?

Det hørtes svært alvorlig ut. Kom deg til lege.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Petter Stordalen ble visst stoppet i tollen i USA med ett kilo hvitt pulver. Dette viste seg å være to pakker norsk potetmel som han hadde med seg for å ha mellom rompeballene for ikke å få den svette følelsen.

 

Så vidt jeg har skjønt har vi hår i rompa nettopp for å ikke få denne følelsen. De holder rompeballene fra hverandre så svetten kan fordampe.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Petter Stordalen ble visst stoppet i tollen i USA med ett kilo hvitt pulver. Dette viste seg å være to pakker norsk potetmel som han hadde med seg for å ha mellom rompeballene for ikke å få den svette følelsen.

 

Så vidt jeg har skjønt har vi hår i rompa nettopp for å ikke få denne følelsen. De holder rompeballene fra hverandre så svetten kan fordampe.

 

Mulig at den lett rabiate Petter Stordalen har den typen stiv rævbust, som klarer å jekke rævballene fra hverandre, men det er nok bare han det gjelder. Men det var ett bra forsøk på reveri .. ;)

Lenke til kommentar

Mulig at den lett rabiate Petter Stordalen har den typen stiv rævbust, som klarer å jekke rævballene fra hverandre, men det er nok bare han det gjelder. Men det var ett bra forsøk på reveri .. ;)

Jeg skrev motsatt, han trenger potetmelet fordi han (antatt) mangler hekk i hekken.

 

Det er alle andre (deg) som ikke bruker potetmel som har "brun bart". :)

 

Kilde: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10085234

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

 

Jeg tørker alltid med papir etter dusjing. Da får jeg tørket helt inn uten å "kompromittere" håndklet.

Hvis du er redd for å få drit på håndkleet etter å ha dusjet har du ikke dusjet godt nok. :p

 

 

Bare hunder er likeglad til om de slikker seg i rumpa før de "vasker" seg andre steder, og bare damer vasker håndkleet etter hvert bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Man tørker av rent vann, forutsatt man ikke har sovnet av under strålen .. håndkleet holder fint en hel uke

 

Og må man tørke og pusse selve fisringen? forstår ikke helt den hangen eller lysten :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...