Gå til innhold

Guds Gave Til Paven


eXalpha

Anbefalte innlegg

Ifølge den vatikanske paven så var internett laget av gud.

http://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-internet-gift-god-dialogue-21633850

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart. Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM! Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion. FALSK religion må dø ut Allahu AKBAR. Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med forbehold om at dette er en Poe-tråd.

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart.

 

Må all religion dø ut snart.

 

Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM!

 

 

Dette sier de fleste av historiens utallige religioner. Hva er oddsen for at din har rett?

 

Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion.

 

 

Teknologien er menneskets kreasjon, i likhet med religion.

 

Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

 

 

De fleste kristne vil si det samme om islam, og slik driver dere alle på og kaster bort tiden deres. "Jeg har den mest ekte usynlige vennen"...

 

Hjelpe meg, hvor selvmotsigende kan det bli?

Endret av LiamH
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ifølge den vatikanske paven så var internett laget av gud.

http://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-internet-gift-god-dialogue-21633850

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart. Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM! Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion. FALSK religion må dø ut Allahu AKBAR. Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

FlyingSpaghettiMonster.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ifølge den vatikanske paven så var internett laget av gud.

http://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-internet-gift-god-dialogue-21633850

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart. Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM! Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion. FALSK religion må dø ut Allahu AKBAR. Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

 

Som om en gud ville være dum nok til å gi sin siste versjon av sin egen historie til en ignorant pedofil gjeter, spesielt når den guden visste at den pedofile gjeteren ikke kom til å skrive ned en bokstav av det han sa... :roll:

 

At islam er den eneste sanne religionen ble vel bevist feil når den også ble splittet opp i flere grener og tilhengerne begynte å drepe hverandre... Sier som Hitchens jeg, alle disse påståtte religionene kan ikke vøre riktig og det er derfor mest fornuftig å avskrive samtelige... Også denne ignorante ørken religionen funnet opp av den ignorante gjeteren som trengte en unnskyldning for sine perverse gjerninger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifølge den vatikanske paven så var internett laget av gud.

http://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-internet-gift-god-dialogue-21633850

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart. Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM! Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion. FALSK religion må dø ut Allahu AKBAR. Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

 

 

Den katolske kirke er ingen kristen kirke. Og paven er ikke kristen.

 

 

Har du tenkt på hvor kampropet allahu akbar kom fra ? Det betyr som du nok vet " allah er størst"

 

Dette kampropet stammer fra den tiden da muhammed og hans menn kjempet mot andre arabere for å få dem til å anerkjenne måneguden alllah som den største og eneste guden av de over 350 avgudene som araberne hadde hatt til da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så katolismen er ikke kristendom? Neivel? Men da er jo kristne nede i ca en milliard da, så bra!!! Og islam er den største religionen i verden, noe som jo, i følge religiøs logikk, gjør den til den mest troverdige av alle, hvis ikke hadde ikke 1,3 milliarder muslimer fulgt den.. :)

 

Den så du ikke komme tipper jeg Balty... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så katolismen er ikke kristendom? Neivel? Men da er jo kristne nede i ca en milliard da, så bra!!! Og islam er den største religionen i verden, noe som jo, i følge religiøs logikk, gjør den til den mest troverdige av alle, hvis ikke hadde ikke 1,3 milliarder muslimer fulgt den.. :)

 

Den så du ikke komme tipper jeg Balty... :)

 

 

Jeg regnet med at noen skulle trekke en sånn konklusjon før eller senere, men at det skulle kommme fra deg var likevel en liten overraskelse.

 

Troverdigheten avhenger ikke av antall.

Men det er ofte et stort problem at folk flest tror at troverdigheten avhenger av antall.

 

Det er ikke et eneste eksempel i historien på at flertallet hadde rett, Men det er utallige eksempler på at flertallet hadde feil.

Alle store oppdagelser, oppfinnelser ol har kommet fra et menneske, eller en liten gruppe mennesker som en tid måtte kjempe mot flertallet før oppdagelsen/oppfinnnelsen ble akseptert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så katolismen er ikke kristendom? Neivel? Men da er jo kristne nede i ca en milliard da, så bra!!! Og islam er den største religionen i verden, noe som jo, i følge religiøs logikk, gjør den til den mest troverdige av alle, hvis ikke hadde ikke 1,3 milliarder muslimer fulgt den.. :)

 

Den så du ikke komme tipper jeg Balty... :)

 

 

Jeg regnet med at noen skulle trekke en sånn konklusjon før eller senere, men at det skulle kommme fra deg var likevel en liten overraskelse.

 

Troverdigheten avhenger ikke av antall.

Men det er ofte et stort problem at folk flest tror at troverdigheten avhenger av antall.

 

Det er ikke et eneste eksempel i historien på at flertallet hadde rett, Men det er utallige eksempler på at flertallet hadde feil.

Alle store oppdagelser, oppfinnelser ol har kommet fra et menneske, eller en liten gruppe mennesker som en tid måtte kjempe mot flertallet før oppdagelsen/oppfinnnelsen ble akseptert.

 

Hva avhenger troverdigheten av isåfall?

 

Med den logikken så kan jeg da si at "det store spagettimonsteret" er mer rett enn kristendomen og islam.

Lenke til kommentar

Troverdigheten har ingenting å si med antall menneker som tror det... Religion er et godt eksempel her...

 

Det som lager troverdighet er empiri og her feiler alle religioner, uten unntak. Alt ammen er bygget opp på påstander som står på andre påstander og limet er stort sett dødsfrykt og lovnader ingen kirke klarer å innfri...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Ifølge den vatikanske paven så var internett laget av gud.

http://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-internet-gift-god-dialogue-21633850

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart. Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM! Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion. FALSK religion må dø ut Allahu AKBAR. Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

Når du ser hvordan Jesu Kristi ord og tanker har bredt seg utover hele verden via internett, så kan du kalle det en Guds gave. Allahu akbar (Gud er størst) :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kampropet allahu akhbar betyr ikke Gud er størst.

 

Det betyr allah er størst, og da i betydningen at allah er den største av alle de over 350 avgudene som araberne hadde før muhammed og derfor egentlig bør regjere alene, over alle de andre avgudene.

 

Betydningen av Allah:

 

Arabisk er et semittisk språk i slekt med hebraisk og arameisk og kananittiske språk.

På hebraisk kalles Gud for Elah, flertalls ordet for Elah: Elohin er det mest brukte ordet for Gud, på arameisk var dette ordet Alah og Alaha som betyr Gud eller Guden. F.eks: Når din Gud ropte på seg selv, eller som min profet ropte på Gud:

Mat 27:46 About three in the afternoon Jesus cried out in a loud voice, "Eli, Eli, lema sabachthani?"

(which means "My God, my God, why have you forsaken me?"

 

På arabisk,uttales ofte E som I f.eks sier araberne ikke Israel, men Isra`il. Derfor blir det hebraiske Elah til Ilah på arabisk, araberne setter den bestemte artikkelen Al foran Ilah slik at ordet for Gud blir til Allah :)

Det at vi har forskjellig navn på Gud, betyr ikke at det er den samme Gud, Har du reist litt rundt i verden?

Finnland: Jumalla

Araberne: Allah

Norden: Gud

Russland: Bogh

Samene: Ibmil

Frankerike: Dieu

Spania: Dios

Swahili: Mungo

Rwanda: Himana

Du skjønner poenget, lista er LANG!

Men hvorfor JEG mener Allah er unikt:

Muslimer foretrekker å kalle den Enestående Skaperen av denne verden og hele universet for «Allah», fremfor det norske ordet «Gud». Det arabiske ordet «Allah» er rent og unikt i motsetning til det norske ordet «Gud» som kan spilles rundt med. Hvis man legger til «er» på slutten av ordet «Gud», blir det «Guder» som viser til et flertall av Gud. Allah er én og eksisterer kun i entallsform, det er ikke noe flertall av Allah. Den Hellige Koranen sier i Surah Alikhlas:

«Si: ‘Han er Gud (Allah) den Eneste.»

[Koranen 112:1]

Hvis man legger til «inne» etter ordet «Gud» blir det «Gudinne» som refererer til en kvinnelig gud. Det finnes ingen mannlig eller kvinnelig Allah, den Allmektige Allah har ingen kjønn . Hvis man legger til «far» etter ordet «Gud», blir det «Gudfar» som endrer betydningen til «mannlig fadder» eller «mannlig verge». Det er ikke noe «Allahfar» i Islam. På tilsvarende måte, om man legger til «mor» etter ordet «Gud» blir det «Gudmor», men det eksisterer ikke noe «Allahmor» i Islam. Dersom man prefikser ordet «Av» foran «gud» får man «Avgud» som betyr en falsk gud. «Allah» er et unikt ord som ikke maner frem mentale bilder eller kan spilles rundt med. Derfor foretrekker muslimer å bruke det arabiske ordet «Allah» fremfor «Gud» når det henvises til den Allmektige Skaperen. Men for å lette kommunikasjonen mellom muslimer og ikke-muslimer brukes av og til det upassende ordet «Gud» for Allah.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ifølge den vatikanske paven så var internett laget av gud.

http://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-internet-gift-god-dialogue-21633850

 

ALLAHU AKBAR må deres falske religion dø ut snart. Det finnes kun en sann religion og det er ISLAM. Lenge leve ISLAM! Teknologi er ikke guds GAVE. GUD sin gave er religion. FALSK religion må dø ut Allahu AKBAR. Kristendommen er falsk religion Allahu Akbar.

Muslimenes "Allahu Akbar" (Gud er størst) er like seriøst som nazistenes "Gott mit uns" (Gud med oss) Ingen av dem har noensinne hørt eller sett noe til Gud.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ofte har lurt på, og det er at når alle inkl muslimer jo vet at Allahu Akbar betyr at allah er størst, er hvorfor de da ikke begynner å lure på hvem han er størst blandt?

 

islam lærer jo at det er bare en gud, men da er jo kampropet Allahu Akbar en selvmotsigelse, for dette kampropet kan jo bare bety at allah er størt av alle guder, det kan jo ikke være at allah er den største blandt mennesker.

 

Så da står jo bare et alternativ igjen, og det er at allah er størst av de over 350 avgudene som araberne hadde før islam.

 

Siden allah var favorittguden til muhammed og hans stamme, så er det jo også naturlig at muhammed hevdet at allah er størst da han senere skapte islam.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ofte har lurt på, og det er at når alle inkl muslimer jo vet at Allahu Akbar betyr at allah er størst, er hvorfor de da ikke begynner å lure på hvem han er størst blandt?

 

islam lærer jo at det er bare en gud, men da er jo kampropet Allahu Akbar en selvmotsigelse, for dette kampropet kan jo bare bety at allah er størt av alle guder, det kan jo ikke være at allah er den største blandt mennesker.

 

Så da står jo bare et alternativ igjen, og det er at allah er størst av de over 350 avgudene som araberne hadde før islam.

 

Siden allah var favorittguden til muhammed og hans stamme, så er det jo også naturlig at muhammed hevdet at allah er størst da han senere skapte islam.

Eller han kanskje bare leste,

 

Joh 10:29 "Min Far som har gitt meg dem, er større enn alle, og ingen kan rive noen ut av min Fars hånd"

 

Joh 14:28 "Dere hørte at jeg sa: Jeg går bort, og jeg kommer til dere igjen. Hvis dere elsket meg, var dere glade for at jeg går til Faderen, for han er større enn jeg"

 

Så Gud er størst, men muhammed er ikke hans profet !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...