Gå til innhold

Oppgradering av gamer-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, kanskje jeg går for 780 og bestiller det fra cdon, noen som vet ca. leveringstid på cdon.com / dustin etter erfaring?

Takk for rabatt-koden forresten! Kan si ifra hvis jeg bruker den :D

2-3 dager er min erfaring ang. leveringstid. Veldig bra erfaring med cdon. Bestill fra begge sidene, hent de samme dag. Det blir moro det :dribble: Elsker å vente på pakker fra posten med nytt hw. Blir som når jeg var 8 år dagene før julaften :p

 

Haha, jeg er motsatt. Hater og vente på pakker :hm:

Lenke til kommentar

Har egentlig gode erfaringer med cdon.no uansett om dem ofte kan være trege med å svare på henvendelser.

 

Dustin.no har eg bare supre ting å si om.

 

Dem leverer kjapt. De sender fra lager i Sverige, men allikevel så klarer dem å være kjapper enn feks komplett.no for min del. De svarer innen et par timer på henvendelser og dem er bare positive. Har jeg hatt problem med småting så sender dem bare ny vare med en gang og en returlapp sammen med varen, slik at jeg får sendt inn den defekte varen. Bare elsker servicen til dustin.no

 

dustin får du som regel varen etter 2-3 dager, cdon 3-4 dager.

Lenke til kommentar

Nå er det slik at jeg skal bestille oppsettet mitt hos dustin, hae hatt wn god erfaring og en dårlig. 1 vi bestilte laptop og fikk den dagen etterpå. 2 de lover at den kommer innen 3 dager, vi bestilte tvnog den kom etter 1 uke og 4 dager :/ men da jeg sjekket statusen på posten, stod det bare avvik etter avvik hver dag. Vi ringte dustin, og de sa den kom dagen etterpå hver gang, vi ringte bring de sa det samme... vet ikke om det har noe med palle leveranse og gjørw, men siden jeg har gode erfaringer innen dor pc, bestiller jeg der , eller fra netonnet, tror de ble billigere etter pris løftet på i5 :/

Lenke til kommentar

Nå er det slik at jeg skal bestille oppsettet mitt hos dustin, hae hatt wn god erfaring og en dårlig. 1 vi bestilte laptop og fikk den dagen etterpå. 2 de lover at den kommer innen 3 dager, vi bestilte tvnog den kom etter 1 uke og 4 dager :/ men da jeg sjekket statusen på posten, stod det bare avvik etter avvik hver dag. Vi ringte dustin, og de sa den kom dagen etterpå hver gang, vi ringte bring de sa det samme... vet ikke om det har noe med palle leveranse og gjørw, men siden jeg har gode erfaringer innen dor pc, bestiller jeg der , eller fra netonnet, tror de ble billigere etter pris løftet på i5 :/

Husk at det ofte i slike tilfeller er posten som desverre har skylden. Kan bli problemer med sendingen hos posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...