Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gallery har fått en oppdatering der du kan velge hvor mye bakgrunnsblur du skal ha nå - det var ganske fint.

 

Fant også ut at ved å dobbeltklikke på et bilde slipper jeg den slitsomme musikken og slideshowet. Trivelig!

 

Alt i alt veldig fornøyd. Deilig mobil med fantastisk byggekvalitet. Kjører custom shell, ikke custom rom så langt, men trives veldig godt med dette. Har tilsynelatende 50% batteri igjen etter en dag med noe men ikke veldig mye bruk. Ganske fornøyd med det.

 

Alt i alt strålende. Pluss for perverst raskt kamera. Bildene ser fabelaktige ut på mobilskjermen / face / insta. Har ikke dratt de over til PC, men har heller få planer om det uansett, så kamera er all good føler nå jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min telefon en ukes tid nå, og er veldig fornøyd.

Den mest positive overraskelsen er batteriet. Tror faktisk at jeg ennå ikke har klart å bruke opp mer enn 40% på en dag, så dette er bra :-)

 

Jeg kjøpte meg også Dot View coveret (http://www.htc.com/no/accessories/htc-dot-view/#/)

Det var sikkelig kult.

Anbefaler å se på videoen på siden ovenfor, så skjønner du hva jeg snakker om.

Endret av jrs
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjøpte meg også Dot View coveret (http://www.htc.com/no/accessories/htc-dot-view/#/)

Det var sikkelig kult.

Anbefaler å se på videoen på siden ovenfor, så skjønner du hva jeg snakker om.

 

Hvor kjøpte du det?

 

Ellers enig, hatt min en drøy uke selv, storfornøyd!! :)

 

 

Jeg kjøpte coveret hos amazon.co.uk.

Er flere leverandører der, og den som var billigst, inkludert frakt til Norge, når jeg handlet, var Aero Communication Ltd. Kostet da £17.50 + £7.20 i frakt.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen

Har nå hatt telefonen i en drøy måneds tid, og er storfornøyd med den. Ettersom dekselet som følgte med telefonen begynner å bli utslitt ser jeg nå etter nytt deksel.

Klarer ikke helt bestemme meg for hvilket deksel jeg skal, men det frister veldig med Spigen Slim Armor eller Spigen Ultra Hybrid.

Har søkt opp flere tester av deksler på nettet, men har ikke blitt så mye klokere.

Så jeg lurer også på hvilke deksel dere bruker, og om dere kunne anbefalt dem ;)

Lenke til kommentar

Jeg har HTC dot view deksel, og er stor fornøyd med det. Det dekker skjermen også, så da beskytter jeg den og. Men det beste med er at du kan se klokkeslett, og svare folk som ringer uten og åpne lokket for og svare :) kan bare dobbel trykke på dekselet eller sveipe opp for og ta telefonen :)

Har sett litt på dekselet, men føler ikke det blir helt meg på en måte

Lenke til kommentar

Dersom jeg presser ned på skjermen på høyreside så gir den liksom etter, den knirker veldig, og jeg kan tydelig kjenne at jeg presser den litt ned. Spesielt hvis jeg presser nedenfor volumknappene.Jeg har prøvd å se etter en forhøyning, for å se om batteriet kan ha utvidet seg, men jeg klarer egentlig ikke å se noe sånn bare på øyemål. Den har egentlig vært slik siden jeg fikk den. Hvordan er deres, kan dere også gjøre slik?

Lenke til kommentar

Med at det er meget sannsynlig at mange av HTC One M8 brukerne her ikke er klar over dette, så legger jeg denne til posten min: https://plus.google.com/+AdamOutler/posts/4tzRKz88KKa

 

Dette er ikke det jeg kaller for kvalitet, desverre :nei: .

 

Om dere vil se hva Adam faktisk mener er kvalitet, så kan dere jo ta en titt på dette her: https://www.youtube.com/watch?v=UCyVYl1fIdY

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Og der kom den fyren der tilbake, ja... kan du ikke fanboi'e et annet sted? Denne tråden handler ikke om hvilken telefon som er best, men om AKKURAT DENNE TELEFONEN! Som vi liker!

 

Er syting alt du kan bidra med? Og er jeg en fanboy fordi jeg sier sannheten om innmaten til HTC One M8 og samtidig ga et eksempel på hva god kvalitet på innmaten er?

 

Har jeg på noen punkt sagt at HTC One M8 er en dårlig telefon?

 

Nei, jeg sa kun at måten HTC One M8 er bygd opp på på innsiden ikke er av høy kvalitet. Jeg sier at jeg informerer folk her inne at kvaliteten på HTC One M8 ikke er av høy kvalitet på innsiden som mange muligens ikke vet om. Er det så farlig å si når det faktisk er tilfelle?

 

Jeg sier jo ikke at resten av telefonen er ut av dårlig kvalitet, så om du er så i mot det jeg sier her, så kan du i det minste forsvare telefonen med å bevise at jeg ikke sier sannheten og bare troller i stedet?

 

Nei, det var vel for mye effort å bevise, eller?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Har vel også mye med at du linker til denne perfekte Oppo mobilen overalt? Det virker hvertfall sånn. Ikke for og være frekk altså..

Det var kun et eksempel. Just sayin.

 

Bare fordi jeg har tråden om Oppo telefonen, så betyr det at jeg ikke skal få lov til å ta telefonen som et godt eksempel på god byggekvalitet når den faktisk har ekstremt god byggekvalitet over hele telefonen?

 

EDIT: Og bare for å gjenta meg selv igjen for å være sikkert på at folk ser hva jeg skriver. Jeg sier på ingen måter at HTC One M8 er en dårlig telefon å bruke osv. Jeg forteller kun om måten telefonen er bygd opp på på innsiden.

 

Dette kan dere få en bekreftelse på her uansett som tok meg 2 sekunder å finne: https://www.ifixit.com/Teardown/HTC+One+%28M8%29+Teardown/23615

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Pøh..

Er Microsofts surface dårlig oppbygd på innsiden fordi det er skrudd sammen med 80 skruer og i tillegg limt. Og således håpløs vanskelig å ta fra hverandre .

Repairability vanskelighet er ikke synonymt med dårlig oppbygning.

Dette blir det bare mere og mere av ettersom ting skal være ultratynne , og tynnere og mere kompakt enn forløpere enten det er iPads,ultrabooks,mobile e.l.

 

.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen erfaringer med glasset som ligger på hovedkameralinsen? Min har blitt skikkelig matt etter snart 3 måneders bruk. Er dette bare billig plast eller har jeg en feil på min M8..? Synes selv jeg tar veldig godt vare på mine telefoner, men må jo tåle å ligge i lommen... Har ikke sett dette på mine tidligere HTC-telefoner.

Lenke til kommentar

Noen erfaringer med glasset som ligger på hovedkameralinsen? Min har blitt skikkelig matt etter snart 3 måneders bruk. Er dette bare billig plast eller har jeg en feil på min M8..? Synes selv jeg tar veldig godt vare på mine telefoner, men må jo tåle å ligge i lommen... Har ikke sett dette på mine tidligere HTC-telefoner.

hmmmm, jeg sjekket mine linser på baksiden, og begge har fått ganske mange småriper. Jeg har kun hatt mobilen i lommen, og lommen er alltid dedikert til mobilen. Så det er litt rart at jeg har fått slike riper der...spesielt med tanke på at jeg aldri har fått det tidligere på andre mobiler. Mobilen min er vell rundt 2-3 måneder nå den også. Ripene synes dog ikke på bilder, ihvertfall ikke i sollyset som er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...