Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Sikkerhets advarsel ved TCP/IP tilkobling

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med jobben har jeg behov for å koble meg til ventilasjonsanlegg men sist gang jeg forsøkte å koble meg til fikk jeg opp en feilmelding og jeg kom ikke skikkelig inn.

Jeg har Win7 Ultimate 64bit og jeg forsøkte å slå av antivirus, popups og brannmur uten at noe hjalp.

Veldig takknemlig hvis noen har tips å komme med

post-242146-0-48410600-1390164058_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, Glemte å si jeg hadde vært inne på instillinger for Explorer og satt alt til det laveste nivået under Sikkerhet (Internet, Lokalt internet, Klarerte områder, Begrensede områder)

Skrevet

Ta kontakt med leverandøren av anlegget eller programvaren og be dem om å gi deg en versjon som tilfredsstiller et minstekrav til sikkerhet.

Skrevet

Ta kontakt med leverandøren av anlegget eller programvaren og be dem om å gi deg en versjon som tilfredsstiller et minstekrav til sikkerhet.

Er innstillinger på min pc som er problemet og som må endres på

Skrevet

Tipper det er programvare som er laget for en eldre Java-versjon.

I nyere Java-versjoner er sikkerheten økt, og derfor viker ikke programvaren lenger.

Skrevet

Noe sted jeg kan laste game java-versjoner? Det var det tipset leverandøren kom med også men så vidt jeg har funnet ut så er det bare absolutt nyeste versjon som ligger ute på Java.com

Skrevet

Noe sted jeg kan laste game java-versjoner? Det var det tipset leverandøren kom med også men så vidt jeg har funnet ut så er det bare absolutt nyeste versjon som ligger ute på Java.com

Her.

• Liker 1
Skrevet

Her er en bedre løsning (satt med noe lignende på jobb i dag).

Bruk siste java-versjon.

Gå til Kontrollpanel - Java, og velg fanen Security.

Legg til adressen som står i advarselen (dvs. http://10.200.1.5) under "Exception Side List" nederst (trykk på Edit Site List for å legge den til).

• Liker 2
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...