Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen starter ikke etter fem månder inaktivitet og reise


Anbefalte innlegg

Så PCen har stått ubrukt en stund og så har jeg sendt den fra Norge til Tyskland.

 

Når jeg prøvde å starte den skjedde det ikke noe, men etter et par forsøk så virka det som om den skulle starte. Vifta til vannkjølinga starta og noen lys kom på, men så ga den seg igjen.

 

Jeg har tatt ut GPUen og minnet og forsøkt uten, men det hjalp ikke. Lurer litt på om det er et problem med ett av batteriene på hovedkortet, men er litt usikker. Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte den med posten, i pakka som kabinett kom i. Den var ganske godt polstra, men er vel en mulighet for skader ja. Hvis ikke noe annet fungerer så burde jeg kanskje gå over hovedkortet med en fin kam og se etter skader. Synes det bare er litt rart at den nesten starter, har skjedd et par ganger nå.

 

Så har mekka litt mer og jeg la merke til en rar pipelyd fra PSUen så jeg tok ut ledningen. Når jeg satt den inn igjen og prøvede så fikk jeg en nesten start, som beskrevet i første posten. Så jeg tok ut ledningen igjen og satt den inn, samme skjer. Får en nesten start og så ingen ting.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...