Gå til innhold

Noen andre som har fått beta-invitasjon til Wildstar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg ikke tenke meg. Keys til MMORPG'r sjekkes av serveren. Så keys som ikke er registrert i serveren vil ikke virke.

 

Evt lager den keys som allerede er registrert, og da stjeler du spillet til noen som har kjøpt det lovlig.

Er flere youtube videoer med folk som gjør det, og mange som kommenterer at det fungerer.

 

Spillet er jo ikke i salg på noen måte ennå, så man kan iallefall ikke stjele det fra noen som har betalt.

Lenke til kommentar

Slike key-gens er ren svindel og en sikker måte å infisere PCen med alt slags pakk du helst vil unngå. Kommentarene er skrevet av kontoer som går rundgang med å backe opp slike videoer.

Ta gjerne et søk etter lignende videoer for meget populære titler, og du vil se at det er gjerne samme historien om og om igjen.

Forøvrig fått meg beta-key til stress-testen, gleder meg. :)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

 

Kan jeg ikke tenke meg. Keys til MMORPG'r sjekkes av serveren. Så keys som ikke er registrert i serveren vil ikke virke.

 

Evt lager den keys som allerede er registrert, og da stjeler du spillet til noen som har kjøpt det lovlig.

Er flere youtube videoer med folk som gjør det, og mange som kommenterer at det fungerer.

 

Spillet er jo ikke i salg på noen måte ennå, så man kan iallefall ikke stjele det fra noen som har betalt.

 

 

Sånne youtube videoer er garantert planta av folka som lager sånne virus, så flere skal tro det er legit og installere dem. Er bare bullshit. Du får en liten .exe fil, kjører den og har PC'n full av adware plutselig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Game feeling, det føles som at man kontrollerer wow karakterer, alt er veldig responsive. Prøvde meg warrior som første karakter, skill nummer "R" er akkurat samme animasjon som det er i WoW Warrior etc.

Så ser spillet ganske lik wow i sånn grafikk stil.

 

Alt i alt veldig positivt over spillet men skal ikke spille noe særlig mer før det releases.

Lenke til kommentar

Flere som storkoste seg i helgen med stress-test?

 

Det er vel fortsatt NDA, men pytt. Spilte litt forskjellig for å finne ut hva som jeg fant mest gøy, men det falt til slutt på en Chua Medic (lvl 25, aaaaltfor lite søvn!..). Rå som pokker!
Hadde en kjempeopplevelse i helgen, men det irriterte som pokker at det selv på en high-end maskin var vanvittig dårlig flyt, og lav lav FPS. Beta is beta, men hadde forventet liiiiitt mer optimalisering.

Da var det bare å sitte tvinne tommeltotter mens man venter på normal beta-key, eventuelt ny stress-test.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...