Gå til innhold

Alder , singleplayer / multiplayer


Anbefalte innlegg

Tråden er splitta ut frå ein anna tråd og litt anna knask. Det som følgjer under er utgangspunktet:

 

 

Det er nok en smaksak, men selv foretrekker jeg å spille alene, og ikke være avhengig av at noen har tid, lyst og ork.

Seriøst? Å spille med andre er jo så gøyt og hyggelig, brukte å spille singel player når jeg var liten men om jeg gjør det nå blir det bare kjedelig, liker å ha noen å konkurrere mot som ikke er computer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? Å spille med andre er jo så gøyt og hyggelig, brukte å spille singel player når jeg var liten men om jeg gjør det nå blir det bare kjedelig, liker å ha noen å konkurrere mot som ikke er cp, altså computer ikke celebrase parese

Jeg har ikke noe imot det, men jeg liker å spille når jeg selv ønsker, og det er ikke tatt for gitt at det passer andre da, eller omvendt. Jeg har prøvd en og annen MMORPG, men kutta det ut raskt, da jeg ikke kjenner noen som har det samme, og jeg er elendig på å "mingle" og slå meg sammen med noen.

Lenke til kommentar

Seriøst? Å spille med andre er jo så gøyt og hyggelig, brukte å spille singel player når jeg var liten men om jeg gjør det nå blir det bare kjedelig, liker å ha noen å konkurrere mot som ikke er cp, altså computer ikke celebrase parese

Utrolig mange som liker å spille alene/singelplayer. Nytt for deg eller?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Utrolig mange som liker å spille alene/singelplayer. Nytt for deg eller?

På singel player spill ja men mario party er et multiplayer spill, mer sosialt å spille med andre

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Spill begynte aldri som noe sosialt og trenger ikke eksklusivt havne der.

Virker som noen bruker ordet sosialt sammen med spill for å få godkjent hobbyen sin hos andre.

Tv begynte aldri som hd med farge og trenger vi derfor ikke hd og farge tv?

 

Det har eksistert mp spill siden spillenes start, skal ikke måtte trenge å forklare folk at mario party er best på multiplayer. Er irritert over at dem ikke utgir spillet på wiiu, for da kunne man spilt med venner og slikt

Lenke til kommentar

hehe, det var en dårlig sammenligning. Men jeg er like glad i sosiale spill som alle andre, sålenge det passer inn. Liker ikke utviklingen med å presse MP inn i alle spill for å glede dem som ikke klarer rene SP spill. Og jeg grynter til alle som har motsatt mening av meg der. Hehe, slik er det å være "gammel" og ha spilt siden spill ble oppfunnet....nesten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

hehe, det var en dårlig sammenligning. Men jeg er like glad i sosiale spill som alle andre, sålenge det passer inn. Liker ikke utviklingen med å presse MP inn i alle spill for å glede dem som ikke klarer rene SP spill. Og jeg grynter til alle som har motsatt mening av meg der. Hehe, slik er det å være "gammel" og ha spilt siden spill ble oppfunnet....nesten.

Hva snakker du om? Mario party er et party spill for flere spillere samtidlig. Å si at det er for folk som ikke takler single player spill er bare idiotisk...

 

Mario party er et av de bedre minnene fra barndommen min når jeg brukte å spille multiplayer mot venner og hadde det gøyt

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hva snakker du om? Mario party er et party spill for flere spillere samtidlig. Å si at det er for folk som ikke takler single player spill er bare idiotisk...

 

Mario party er et av de bedre minnene fra barndommen min når jeg brukte å spille multiplayer mot venner og hadde det gøyt

Mario Party er noe annet. Jeg svarte deg fra det noe av det du tidligere skrev. De som ikke skjønner at noen kan foretrekke SP fremfor MP.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mario Party er noe annet. Jeg svarte deg fra det noe av det du tidligere skrev. De som ikke skjønner at noen kan foretrekke SP fremfor MP.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

37.

Da skjønner jeg hva du mente med den andre kommentaren om at du har spilt siden det ble oppfunnet men spill ble jo oppfunnet flere ti år før du ble født, nintendo har eksistert siden 1800 tallet

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg hva du mente med den andre kommentaren om at du har spilt siden det ble oppfunnet men spill ble jo oppfunnet flere ti år før du ble født, nintendo har eksistert siden 1800 tallet

snakket selvfølgelig om tv/dataspill, eller elektroniske spill om du vil, som dette forumet handler om, ikke kortspill eller hva som fantes på 1800 tallet hehe. Men morsom funfact, at Nintendo oppstod i 1889.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

snakket selvfølgelig om tv/dataspill, eller elektroniske spill om du vil, som dette forumet handler om, ikke kortspill eller hva som fantes på 1800 tallet hehe. Men morsom funfact, at Nintendo oppstod i 1889.

Har også funnet ut at sony har eksistert siden 1946. Siden du er født på 70 tallet så har du vell ikke noe spesielt forhold til midt ps1/n64/gb/gbc og ps2/xbox/gbc/gba eraen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

ummm..jo, hvorfor skulle jeg ikke ha det?

Fordi du var voksen når nintendo 64 og ps1 kom ut. Jeg vet ikke hvordan det var med deg men når jeg begynte å bli litt over 18 så sluttet jeg å ha noe spesielt forhold til nye konsoller, dermed dem som har kommet nå i det siste

Lenke til kommentar

Der er vi nok forskjellige, ja. Jeg har aldri sluttet å interessere meg for nye consoller, til tross for at det store stygge "4-tallet" begynner å nærme seg. Er naturligvis ikke alle konsoller som interesserer meg (Wii U og Bu og alt det der hopper jeg over), men skal helt klart skaffe meg det Sony og Microsoft har å by på etterhvert som det dukker opp.

 

Men nok en gang er dette selvsagt en smaksak. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...