Gå til innhold

Alder , singleplayer / multiplayer


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Der er vi nok forskjellige, ja. Jeg har aldri sluttet å interessere meg for nye consoller, til tross for at det store stygge "4-tallet" begynner å nærme seg. Er naturligvis ikke alle konsoller som interesserer meg (Wii U og Bu og alt det der hopper jeg over), men skal helt klart skaffe meg det Sony og Microsoft har å by på etterhvert som det dukker opp.

 

Men nok en gang er dette selvsagt en smaksak. ;)

Liker du gamecube? det er min personlig favoritt av konsoller jeg hadde i barndommen

 

ummm..jo, hvorfor skulle jeg ikke ha det?

Så du hadde et forhold til spill maskiner på 90 og 2000 tallet også da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du hadde et forhold til spill maskiner på 90 og 2000 tallet også da?

 

 

 

Gikk mest i datamaskiner. Commodre 64, Amiga og så en blanding av PC og Playstation. Nitendo, Sega etc. ble mest hos venner.

I dag er det mest PC og noe Playstation.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Gikk mest i datamaskiner. Commodre 64, Amiga og så en blanding av PC og Playstation. Nitendo, Sega etc. ble mest hos venner.

I dag er det mest PC og noe Playstation.

Å, så du spilte aldri nintendo 64 og gamecube?

Lenke til kommentar

Liker du gamecube? det er min personlig favoritt av konsoller jeg hadde i barndommen

 

Den hadde jeg dessverre ikke gleden av å stifte bekjentskap med, den første konsollen jeg hadde var PS2, etter C64 og Amiga 500 (som strengt tatt var datamaskiner det tilfeldigvis gikk an å spille spill på, og ikke konsoller), så jeg gikk glipp av en del moro der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Den hadde jeg dessverre ikke gleden av å stifte bekjentskap med, den første konsollen jeg hadde var PS2, etter C64 og Amiga 500 (som strengt tatt var datamaskiner det tilfeldigvis gikk an å spille spill på, og ikke konsoller), så jeg gikk glipp av en del moro der.

Ja var en del gull spill på gamecube som mario party, luigi mansion, super smash bros mele, wind waker, sunshine, osv. Men man kan alltids spille dem nå også, jeg har kjøpt masse av gamecube spill de siste årene

 

 

Jo, men jeg eide aldri noen av dem.

Hvilke spill husker du best som du likte fram dem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Eneste jeg husker er Goldeneye og ett eller annet Star Wars spill. Gikk i Playstation 95% av tiden av alle konsollene på den tiden.

Goldeneye var digg, husker fortsatt det oppdraget på basen hvor vi skulle beskytte hun dama med å skyte alle som kom inn i rommet og hindre dem fra å komme nær henne, vanskelig oppdrag. Hørte det ble remaka to ganger noen år siden, har ene på ds men ble ikke det samme som på gamle konsoller

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Goldeneye var digg, husker fortsatt det oppdraget på basen hvor vi skulle beskytte hun dama med å skyte alle som kom inn i rommet og hindre dem fra å komme nær henne, vanskelig oppdrag. Hørte det ble remake to ganger noen år siden, har ene på ds men ble ikke det samme som på gamle konsoller

Goldeneye, ja. Husker jeg ble sur fordi det ikke kom til pc i sin tid, det virket så artig. :) Prøvde remaken på PS3 for en stund siden. I mine øyne en blodfattig FPS du blir lei av etter 20 minutter. Veldig glad for at jeg hadde lånt det, og ikke kastet bort penger på det. xD

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Goldeneye, ja. Husker jeg ble sur fordi det ikke kom til pc i sin tid, det virket så artig. :) Prøvde remaken på PS3 for en stund siden. I mine øyne en blodfattig FPS du blir lei av etter 20 minutter. Veldig glad for at jeg hadde lånt det, og ikke kastet bort penger på det. xD

Lånt? viste ikke man kunne låne spill lenger i videobutikker

 

Du kan jo alltids laste ned project 64 og spille goldeneye på pcen da:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, jeg lånte det av en kollega. :)

 

Jeg får prøve det igjen en gang, gjorde et forsøk for en stund siden, men jeg må ha misforstått noe, for det gikk dårlig. :p

Er alltids litt tricky første gangen man skal laste ned emulator og ikke vet hvordan det virker

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, det er så mye styr ofte, husker jeg sleit med å få en c64 emulator til å virke skikkelig. Men men. En dag skal man få det til. :)

Fins heldigvis tusenvis av videoer på youtube og andre plasser hvor dem viser oss hvordan man installerer

Lenke til kommentar

Winza virker så overrasket over at det finnes folk over 18 som syns gaming er morsomt og at noen som er født på 70-tallet kan ha noe forhold til det. Da måtte jeg bare slenge meg med i samtalen her.. Jeg er også 39 år og dermed født på 70-tallet. Det vil altså si at når commodore64-gaming og spilleautomater hadde sin høytid så gikk jeg fra barn til ungdomstiden og fikk selvfølgelig spillt masse. Jeg har alltid elsket gaming men dessverre var ikke mine foreldre like enig i at det var en fornuftig ting å bruke tiden på, og fikk aldri lov til å ha tv-spill i heimen. Det gjorde bare til at jeg ble enda mere gira på å game, og at jeg fortsatt er en gamer den dag i dag. Kjøpte min første ps1 i 1996 og min første pc i 1998, og siden det har det bare fortsatt. Tror jeg har hatt det meste av konsoller bortsett fra ps2. I stua nå står en ps4 og håper jeg kan få mye glede av den når det etter hvert kommer noen fornuftige spill. Og bare for å si det så har jeg aldri vært noen beta looser, alltid hatt jobb, dame og orden på livet. Så ja, det finnes voksne gamere også, ikke bli overrasket av det. :)

Endret av Snowy74
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...