Gå til innhold

Kameratgjeng starter Gamer.no-server for populære Rust


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, dette spillet gav meg en spesiell "følelse" som jeg ikke har hatt med andre spill. No skal det sies at jeg aldri har prøvd noen survival spill før. Men bare å treffe en fyr i skogen som snakker til meg var større en den første gang jeg spilte et online MMO spill og skjønte at andre spillere var på samme skjermen min. Jeg ble robbet av en "snill" banditt som ville ha buksen min, men etter å ha sagt at eg døde snart av sult så gav han meg noe mat. Fantastisk!

Glad eg har nVidia kort som tar opp alt via Shadowplay og eg kan lagre det som er verdt å ta opp i ettertid.

For de som ikke vet hva Shadowplay er så recorder det skjermen min (og mic som jeg har valgt) i XX minutter tilbake i tid hele tiden uten å ta ressurser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker ganske bias server, adminsa har kjempestore hus, fult kevlar og våpen.

 

Spawner dere til dere selv eller??

Absolutt ikke, det ville jo ødelagt hele gameplayet. Kevlar utstyr har vel de flest tilgang til, etter kanskje en times tid med spilling. Er dere flere folk sammen, kan dere klare mye mer enn det vi admins har klart på den tiden vi har spilt, må bare vite hva du gjør.

Hvorfor har jeg mistet alt jeg hadde skaffet meg på serveren igår? :s

Du har nok blitt drept i låpet av natten, når du logger av, ligger characteren din å sover der du logget av.

Lenke til kommentar

Virker ganske bias server, adminsa har kjempestore hus, fult kevlar og våpen.

 

Spawner dere til dere selv eller??

Ikke akkurat sjokkerende om de gjør det, de er ganske kjente hackers fra andre servere når de brukte 404 nicks.

Hacks ble akkurat fikset og i forrige patch for noen dager siden, det var ikke lenger mulig å loote gjennom vegger eller gå gjennom låste dører.

Rett etterpå starter 404 folka en server hvor de er admins på, de savnet nok å loote ting gratis gjennom vegger, så nå kan de heller spawne seg ting. :p

Lenke til kommentar

Folk kan tro hva de vil selvsagt, men ingen av oss har noen gang brukt hacks, derimot ble vi hacket opp til flere ganger, som var hovedgrunnen til at vi startet en egen server i samarbeid med gamer.no. Slik at vi kunne lettere stoppe hackers på egenhånd.

 

Stemmer det, vi prøver å skaffe et bra samfunn for norske spillere. Liker du det ikke, er det bare å gå en annen plass :) Grunnen til vi startet var at det ikke eksisterer noen aktive seriøse norske server, men nå gjør det!

 

Det går også an å holde seg voksen nok til å ikke gå inn å spamme chatten.

Endret av nitelite666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...