Gå til innhold

Kameratgjeng starter Gamer.no-server for populære Rust


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men vet ikke heelt om jeg liker det at Admins abuser det å spawne in ting for å bli bedre en alle andre.. Syntes det er en dårlig spillestil, og ødelegger mye når de alikavel løper rundt å bruker tia på å drepe nye..

 

Har hørt mange som påstår det samme, men ingen har noen form for bevis.

 

I og med at du lagde denne brukeren kun for å snakke nedlatende om serveren får meg til å tenke at du kanskje er en cheater som har blitt bannet, og som vil ta igjen ved å ødelegge ryktet til serveren.

Men hva vet vel jeg..

Lenke til kommentar

Antar du nok har rett i det ja Pinng, har hatt et par veldig misfornøyde cheaters. Vi abuser absolutt ikke admincommands på noen måte. Eneste bruken vi har av admincommands er til å fakke cheaters og holde orden på serveren, utenom dette er vi helt vanlige spillere.

 

Men som tidligere postet, alle henvendelser på serveren, og rust tas i det nye underforumet til Gamer :)

Lenke til kommentar

 

 

Men vet ikke heelt om jeg liker det at Admins abuser det å spawne in ting for å bli bedre en alle andre.. Syntes det er en dårlig spillestil, og ødelegger mye når de alikavel løper rundt å bruker tia på å drepe nye..

Har hørt mange som påstår det samme, men ingen har noen form for bevis.

 

I og med at du lagde denne brukeren kun for å snakke nedlatende om serveren får meg til å tenke at du kanskje er en cheater som har blitt bannet, og som vil ta igjen ved å ødelegge ryktet til serveren.

Men hva vet vel jeg..

Lagde denne brukeren for å snakke Nedlatende?? dumme stut, dette er et navn jeg bruker på ganske mye.. Isteden for å ha svette Ringenes herre navn eller slik, så liker jeg heller å ha et navn som ikke er hva alle andre har. Dette er vertfall alldri optatt noen plass!

Lenke til kommentar

http://i42.tinypic.com/11ayflf.jpg

 

http://i39.tinypic.com/27zcfnc.jpg

 

http://i39.tinypic.com/ziporc.jpg

 

http://i41.tinypic.com/rk9820.jpg

 

Vet ikke om dette er synlig for dere.. Men ville vell trudd dette var umulig på så kort tid?? pluss dere har nesten like stor trebase like ved.. Og mesteparten av tiden jeg er på, så bygger dere ikke.. dere er ute å PvP'er. Serveren har bare vært oppe i litt over 1 uke. Jeg skjønner vertfall ikke åssen det der går ann..

 

-Krebleble

  • Liker 1
Lenke til kommentar

there's no point playing on this server since the admins are abusing their powers. Kicking players that's killing them, and I have seen/heard that they are giving resources to themself.. Admin Abuse.

Admins abusing their powers, unstable server.. such a great server!

Lenke til kommentar

there's no point playing on this server since the admins are abusing their powers. Kicking players that's killing them, and I have seen/heard that they are giving resources to themself.. Admin Abuse.

Admins abusing their powers, unstable server.. such a great server, most likely someone blowing off steam after

 

I can only assume, again, that this is someone blowing off some steam after getting banned for breaking the rules. Either way, we are tired of being accused of abuse when we work so hard to make and do all the things that we do, as well as running a safe environment which is hacker free.

 

We do not spawn any resources, we do not abuse our powers in any way, why would we? We are players just like you, we enjoy having to farm, fight and play the game as intended, after all, our love for this game is exactly why we started our own Norwegian server. We have yet to kick anyone for killing any of us, that is just ludicrous. We kick people as a final warning if the rules have been broken consecutively, and if that does not put and end to it, a ban is necessary.

 

And everything regarding Rust or the server belongs in the Rust subforum.

Thank you!

 

-Basse

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ny server er oppe med doorsharing, groups og diverse andre addons!

Vi ble nødt til å skifte serverhost da dem vi slet med lagg og dårlig kundesupport. Vi har nå fått opp ny server, og valgte derfor også å få inn addons som har blitt mye spurt etter, som doorsharing!

 

Server info er:

Gamer.no Doorsharing/Groups/Sleepers/PvP/Airdrop (Ligger under "Modded" på serverlisten)

IP: 148.251.21.149:28075 (Trykk F1 når du har startet spillet og skriv: net.connect 148.251.21.149:28075)

 

 

Informasjon om installerte addons:

Doorsharing

Groups

Den serveren oppgitt i den posten, den er ikke deres? Ble akkurat bannet for å liksom ha cheatet. Har aldri cheatet. what is up with that?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Connect the following way:

1) Press F1 inside RUST

2) Write net.connect 85.236.107.29:28215

3) Press Enter

 

1) Features Available

- Factions (Create your own faction with your friends)

* Private Chat

- Bounty (Set bounty on someones head)

- Economy (Earn money and buy resources)

- Starter KIT

- Jail (If you dont behave, you enter our brand new jail with alot of cells)

- Private Messaging between players

 

Coming Features:

- Compass

- Auction House

- Friends (add friends ingame)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...