Gå til innhold

Sony Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Har og DK32 dock og den må "jukkes" litt med frem og tilbake før magnetene til ladekontakten klikker på plass. Vanesak egentlig, men det kunne vært litt enklere.

 

Ellers så kan jeg melde om at ORZLY-glasset til å ha oppå skjermen fungerer utmerket. Bare la det oppå originalskjerm og plastfilm (med et par små riper), så nå ser telefonen shiny og fin ut!

 

Men, den pokkers baksiden, jeg har klart få en stygg ripe på beskyttelsess"glasset" over kameralinsen! Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe å bytte ut baksiden med, helst i glass? (Idioti og la beskyttelsesglasset over linsen være i lettripbar plast!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, den pokkers baksiden, jeg har klart få en stygg ripe på beskyttelsess"glasset" over kameralinsen! Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe å bytte ut baksiden med, helst i glass? (Idioti og la beskyttelsesglasset over linsen være i lettripbar plast!!)

 

Bla deg bakover i tråden til rundt melding nr 505 og deromkring, jeg har selv bestilt og mottatt glassbakside som skal monteres en av dagene.

Lenke til kommentar

Bla deg bakover i tråden til rundt melding nr 505 og deromkring, jeg har selv bestilt og mottatt glassbakside som skal monteres en av dagene.

 

Ja det var det jeg syntes å huske at noen hadde bestilt her ja. Gadd ikke bla 100-vis av innlegg. Men takk ja.

Gi meg gjerne link på hvor du bestilte og evt en tilbakemelding og et par bilder på hvor enkelt det var å få byttet når du får den. Håper i det minste at telefonen vil fortsette å være vanntett :hmm:

Lenke til kommentar

Det var fremdeles ikke noen link til hvor man kunne bestille original glassbakside men...

Edit: Yay - brukte denne siten: http://www.witrigs.com/sony-xperia-z1-compact-replacement-parts

 

Jepp, korrekt, jeg bestilte denne:

http://www.witrigs.com/oem-back-cover-for-sony-xperia-z1-f-so-02f-black

 

Ligger som sagt på pulten hjemme og venter på montering, må bare finne fram ifixit-kit'et mitt og hårføner.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en slik "wallet-case" er tilgjengelig for Z1 compact? Vet at det finnes mange med plass for tre-fire kort (har en slik nå), men skulle gjerne hatt en lommebok-erstatter (langt flere kort og sedler) som bildet viser.

 

$T2eC16hHJIkFHSRfv0E7BSOQ+CHdf!~~60_12.J

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen som vet om en slik "wallet-case" er tilgjengelig for Z1 compact? Vet at det finnes mange med plass for tre-fire kort (har en slik nå), men skulle gjerne hatt en lommebok-erstatter (langt flere kort og sedler) som bildet viser.

 

http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&products_id=6582

 

 

 

Takk, men det er en slik jeg har nå. Er ute etter en av typen som er avbildet (dvs den ekstra "flippen). Syns den typen jeg har (og som du linker til) er for trange, og ikke gir god nok plass til å fungere som fullverdig erstatning for lommeboken

Lenke til kommentar

 

Jepp, korrekt, jeg bestilte denne:

http://www.witrigs.com/oem-back-cover-for-sony-xperia-z1-f-so-02f-black

 

Ligger som sagt på pulten hjemme og venter på montering, må bare finne fram ifixit-kit'et mitt og hårføner.

 

 

Jeg bare bestilte med noen av de verktøyene de anbefalte til denne baksiden. Men du må gjerne legge ut et par bilder og en kommentar på hvordan det gikk og ble gjort.

Lenke til kommentar

Finnes der ingen guider til hvordan en bytter baksiden? Video helst :)

 

Baksiden er jo hel-plast. Skal du bytte denne så send den inn til autorisert reparasjonsveksted som kan sprette den og montere nytt bakstykke. Blir sikkert nesten like kostbart som å kjøpe ny senere i år når prisen er enda rimeligere enn nå.

Lenke til kommentar

God fornøyelse, hvor skal du få kjøpt glass bakside til Compact? Den produseres ikke av Sony.

At du mister alt av vanntetthet samt garanti-/reklamasjonsrettigher betyr tydeligvis intet.

Når du allikvel vil ødelegge din telefon så er alternativ fremgangsmåte, bruk en hammer og slå

den i stykker, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...