Gå til innhold

SnowDOG's Picture Humor thread (obvious modem warn

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*snip*

Blir litt trist når jeg ser sånt egentlig. Synes synd på de folka og ville heller hjulpet dem enn å ledd av dem. Men igjen, det var litt morsomt, men overgår ikke medlidenheten.

Skrevet
*snip*

Blir litt trist når jeg ser sånt egentlig. Synes synd på de folka og ville heller hjulpet dem enn å ledd av dem. Men igjen, det var litt morsomt, men overgår ikke medlidenheten.

5476932[/snapback]

Enig.

Skrevet
*snip*

5476932[/snapback]

Trist? Jeg synes det er søtt... Våre nye landsmenn er tilgitt sånne plakater, problemet er at det finnes nordmenn som er like ræva på skriftspråket...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det er ekte ja, så det på TV en gang.

Skrevet
Det er ekte ja, så det på TV en gang.

5498580[/snapback]

ahaha.. Du tror det ja? :p

Om dere ser på høyre øye, helt til høyre, så ser dere at øyet stikker utenfor på en måte..

Helt klart photoshoppa.. :roll:

Skrevet (endret)

Nei, dette er ekte. Fyren lider av en meget uvanlig syndrom så kalles "lang og elastisk synsnerve". På fagspråket heter det - Nervus Opticus elastikus-, bare spør din fastlege ;)

Jeg vet at det er registrert 5 mennesker på verdensbasis med dette syndromet. Den ene lever faktisk i Norge.

Endret av EskimoBob
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...