Gå til innhold

Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to?


fox

  

67 stemmer

  1. 1. Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to per idag

  2. 2. Hvem av dem vil bli best over tid?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Sånt gjorde jeg på herretrimmen i går også. Flere ganger.

 

 

Jeg klarer også å slå tunnel på en overvektig 40-åring uten fotballerfaring. Litt annerledes med en profesjonell forsvarspiller.

 

 

Tro meg, det tar lengre tid å komme seg rundt en overvektig 40-åring uten fotballerfaring enn det gjør på en profesjonell fotballspiller. :wee:

Lenke til kommentar

Husker diskusjonen om hvem som var best av Wilshere og Cleverly. Cleverly var jo soleklart et mye større talent enn Wilshere.... Jeg sier bare en ting: Time will show...

Cleverley et større talent? Har ønsket Wilshere til United siden første gang jeg så han. Ville byttet ut Claverley uten å tenke på det. I dag som for 3-4 år siden.

Lenke til kommentar

Sa ikke noe om kampen generelt(der han var BB) men fokuserte kun på straffesituasjonen.

Hvor er dog relevansen i forhold til det faktum at man setter to spillere opp mot hverandre? Når hadde evnen til å score på straffe i straffesparkkonkurranse noe å si for hvem som var best? Da hadde vel Balotelli vært verdens beste spiller (mtp. at han bare har bommet én gang på straffe) - Rekdal også!

 

Blir smålig å nevne et straffesparkbom i en kamp der han briljerer, er som å komme hjem til mor etter at du har fått 99/100 på eksamen og alt hun fokuserer på er den ene "feilen". Det ble toppkarakter uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gnabry pleier som regel ikke å ta straffer Brightside, men han er et rimelig rolig hode for å si det slik så skal ikke se bortifra at han muligens hadde puttet på straffesparket, men han hadde neppe herjet slik som Januzaj gjorde i dag.

 

Det ingen tvil om at Januzaj er på et langt høyere nivå enn Gnabry for øyeblikket. Gutten bærer jo United (sett bortifra straffemissen, men som 18-åring burde han ikke bli gitt det ansvaret der) og spiller fantastisk bra til å kun være 18 år og i sin første fulle sesong. Gnabry ligger slik sett langt etter Januzaj i utviklingen mtp. at han bare har spilt en brøkdel av den førstelagsfotballen som Januzaj har, men det er uansett mer enn bare et lite stykke opp. Er utvilsomt en av United sine beste spillere allerede. Satser på at Gnabry fortsetter utviklingen og begge guttene spiller på et utrolig høyt nivå om 3-4 år.

Lenke til kommentar

 

Husker diskusjonen om hvem som var best av Wilshere og Cleverly. Cleverly var jo soleklart et mye større talent enn Wilshere.... Jeg sier bare en ting: Time will show...

Cleverley et større talent? Har ønsket Wilshere til United siden første gang jeg så han. Ville byttet ut Claverley uten å tenke på det. I dag som for 3-4 år siden.

 

Selvfølgelig er ikke Cleverly et større talent. Mange united fans derimot, påsto det.

Lenke til kommentar

Her har du noen gifs du kan kose deg med, Bright.

 

Obligatorisk Adnan-post etter kamp. Han er det vakreste jeg har sett. Skulle hatt 3-4 assist i går alene, hadde det ikke vært for at resten av laget vårt er helt fåkkings ubrukelige.

 

PS: Dette er gifs fra en kamp hvor folk mente han så sliten ut. Bortskjemte neper.

 

iuAVj8Pca3WNP.gif

 

iDYMhjDEuT6X9.gif

 

irM8Mx6cVMIQD.gif

 

iBSG5XNlDKRjK.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...