Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har egentlig bare et veldig kort og enkelt spørsmål...finnes det en måte gjøre slik at en voucher code som går ut 31/01 kan brukes senere?

Jeg vet egentlig svaret på dette selv, men la meg utdype...

 

Det har seg nemlig slik at jeg har kjøpt Assassins Creed 4 Exclusive Edition til PS3 og sammen med den fulgte det med en voucher code som gjør at jeg får en nedlastningspakke som jeg installerer på PS4, som gjør at PS3 disken virker som en PS4 disk i PS4'n. Dette gjør jo da at jeg ikke behøver å kjøpe en helt ny versjon av spillet, noe som kan være greit.

 

Problemet er bare det at koden for nedlastningspakken går ut den 31/01, men jeg skal ikke kjøpe meg PS4 før i sen februar/mars, så jeg lurte på om det var noen her inne som vet om en måte å cashe inn koden, men ikke installere den før jeg får PS4'n, eller om det finnes en annen måte.

 

På forhånd takk for svar ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, men da kan det hende at jeg har formulert meg litt klønete.

Hovedpoenget mitt var at jeg ville redeeme den nå slik at den ikke gikk ut og å finne en måte å "bevare" den redeemed i PSN slik at jeg bare kan laste den ned når jeg får PS4 :3

 

Gå inn på: https://store.sonyentertainmentnetwork.com, velg språk, logg inn (øvre høyre hjørne),

sett musepekeren over brukernavnet ditt, velg "redeem code", skriv inn kode.

Deretter går du til:

https://store.sonyentertainmentnetwork.com igjen.

Søk på "Assassins Creed 4", velg den der det står "Assassin's Creed 4 Black Flag Discount", klikk "add to basket", klikk på handlevognen i øvre høyre hjørne, velg "proceed to checkout". Deretter betaler du som om du hadde brukt en ps3/ps4.

 

Skrev denne litt kjapt, så hvis jeg er litt uklar får du si ifra :)

 

EDIT: Endret første og andre link.

Endret av PS360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...