Gå til innhold

Formula 1 2014!


Anbefalte innlegg

Syntes du overdriver når du sier han kjørte som en idiot. Hvem er det du mener han presset ut av banen, Alonso? Button syntes det var fair game, når Magnussen gjorde samme mot han.

 

Alonso gjorde nøyaktig det samme mot Vettel i lignende situasjon gang på gang på Silverstone særlig i svingene Brooklands og Luffield

 

edit: Og når du ser ting som dette, forstår man at Magnussen må kjøre med spisse albuer for å ikke bli spist av de store gutta.

http://fat.gfycat.com/OddActualBuffalo.webm

 

Alonso ja. Og eg er fullstendig uenig med din vurdering. Vi så jo på Silverstone kordan det gikk når Kimi kom utenfor banen og traff en dump.

 

Å presse noen ut av banen i så høy hastighet kan forårsake alvorlige ulykker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Stusser litt over at Rosberg bommet på nedbremsingen til den første sjikanen to ganger. Skulle nesten tro det var avtalt på forhånd (som enkelte konspirasjonsteoretikere har antydet). Uansett, suverent kjørt av Hamilton. Han, Bottas og Ricciardo er fantastiske til å hente seg inn igjen.

 

Jeremy Clarkson ‏@JeremyClarkson

Stop going on about the brilliance of Monza. Imola is way better.

Er faktisk litt enig med Clarkson. Skulle gjerne ha sett Imola tilbake på kalenderen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Stusser litt over at Rosberg bommet på nedbremsingen til den første sjikanen to ganger. Skulle nesten tro det var avtalt på forhånd (som enkelte konspirasjonsteoretikere har antydet). Uansett, suverent kjørt av Hamilton. Han, Bottas og Ricciardo er fantastiske til å hente seg inn igjen.

 

Jeremy Clarkson ‏@JeremyClarkson

 

Stop going on about the brilliance of Monza. Imola is way better.

Er faktisk litt enig med Clarkson. Skulle gjerne ha sett Imola tilbake på kalenderen.

 

Vel, den tanken har streifet meg også. At en sjåfør på Rosberg's nivå gjør feil er sjeldent, men en slik feil 2 ganger? Da er det noe som skurrer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, hele F1 sirkuset er snudd på hodet i dag. Jeg vet at han mest sannsynlig går til Ferrari, Horner bekreftet det jo mer eller mindre. Leker litt med tanken på at han drar til McLaren. Faktisk syntes jeg det hadde gitt mer mening enn Ferrari for Vettel.

 

McLaren har nylig ansatt læregutten til Adrian Newey i aero departmentet og får ny power unit fra Honda neste år. Hadde han gått til McLaren ville Vettel fått mulighet til å gjøre som hans største forbilde Schumacher gjorde i Ferrari og bygge opp laget rundt seg. Men nå ser det jo ut som det er Alonso som får den gavepakken i stedet. Som McLAren-fan er jeg storfornøyd med dette, men kommer til å savne Jenson.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...