Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinne som voldtar mann/gutt - tanker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. En "bryter" i hodet styrt av følelser og humør må skrus på først.

Og det gjelder ikke for menn? Kvinner kan også oppleve å bli våte under en voldtekt(ref: dagbladet/vg/?) på samme måte som menn kan få en ereksjon. Samleiet vil jo da for kvinnen føles normalt ut rent mekanisk, men det er selvfølgelig det psykiske som fører ubehagligheter med seg. Både for mannen og kvinnen.

Lenke til kommentar

Og det gjelder ikke for menn? Kvinner kan også oppleve å bli våte under en voldtekt(ref: dagbladet/vg/?) på samme måte som menn kan få en ereksjon. Samleiet vil jo da for kvinnen føles normalt ut rent mekanisk, men det er selvfølgelig det psykiske som fører ubehagligheter med seg. Både for mannen og kvinnen.

Ja det vil gjelde for menn også. Poenget/halvspøken var at menn har som nevnt lavere terskel for å være villig i tillegg til at menn ofte ikke er styrt av følelser på samme måte og vil derfor ikke bli påvirket på samme måte som kvinner.

 

(ikke det at jeg spøker med overgrep i seg selv, overgrep er overgrep)

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvor stygg hun er.

 

Det virker faktisk som om dette er regelen folk opererer med. Tenker da på flere tilfeller i statene hvor attraktive kvinnelige lærere har hatt sex med mindreårige.

 

Vil det ikke være behagelig for jenter (som blir voldtatt) også da? Såfremt det er "samleie".

 

Noen kvinner har rapportert skyldsfølelse osv. fordi man etterhvert har nytt voldtekt. Det er en nevrologisk respons og forandrer ikke det faktum at det er en voldtekt. Kvinnelige kjønnsorganer responderer heller ikke like raskt som mannlige. Det tar litt tid for de aller fleste å bli opphisset slik at man kan ha samleie, ellers kan det være smertefult.

Lenke til kommentar

Ja til sex, nei til (ufrivillig) tvang.

 

Er det ikke så enkelt da, uansett hvilken vei tvangen går, og uansett hvor pen eller stygg overgriperen er? At sannsynligheten for at man gjør det frivillig er delvis proporsjonal med hvor attraktiv man finner den andre, er en helt annen sak. Er det reellt frivillig er det ikke voldtekt. Er det av en eller annen grunn ikke frivillig spiller det ingen rolle om overgriperen var Miss World for et par år siden.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og det gjelder ikke for menn? Kvinner kan også oppleve å bli våte under en voldtekt(ref: dagbladet/vg/?) på samme måte som menn kan få en ereksjon. Samleiet vil jo da for kvinnen føles normalt ut rent mekanisk, men det er selvfølgelig det psykiske som fører ubehagligheter med seg. Både for mannen og kvinnen.

Man kan til og med få orgasme under voldtekt.. Betyr ikke at man liker det eller synes det er greit..

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe imot om jeg ble voldtatt av en kvinne, for å være helt ærlig.

 

Likestilling på sitt beste!

 

Det er ikke voldtekt om du ikke er uvillig, og jeg tviler på at du ville opplevd det som godt.

 

Jeg måtte sjekke prostata hos en kvinnelig lege, og hvordan tror du det føltes når en vakker lege-dame-babe stakk en velsmurt finger inn i baken mens hun holdt rundt pungen?

Null -- nada -- zip -- ingen -- glede eller følelse av at det fantes noe godt med det:

Det føltes rett og slett ekkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg måtte sjekke prostata hos en kvinnelig lege, og hvordan tror du det føltes når en vakker lege-dame-babe stakk en velsmurt finger inn i baken mens hun holdt rundt pungen?

Null -- nada -- zip -- ingen -- glede eller følelse av at det fantes noe godt med det:

Det føltes rett og slett ekkelt.

 

hahahahaha åh faen

 

vet ikke helt hva jeg skal tro om det. men det med fingern i ræva var litt for langt for min smak

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...