Gå til innhold

Trondsters lille utfordring julaften - julemat!


Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

 

Her er en liten juleutfordring fra meg til alle dere:

 

Julemat

 

Ta et bilde av dagens julemat og post det her i tråden - sprø svor, lamme lår, kjøtt på pinne, fisk med lutt og alt som hører julen til.

 

Ta et flott bilde av julemat - gjerne på stor blender - eller liten. På fat eller tallerken. Og - post bildet her i tråden.

 

 

Som premie får alle som gjennomfører (minst) en +1 på bildeposten sin her i tråden.

 

Bildet skal tas i dag, men postes senest 1. juledag. :)

 

 

Lykke til! :):xmas::dribble::new_woot:

 

 

Ekstrautfordring:

Bonus til alle som klarer å snike inn et lite ordspill eller annen humøristisk betraktning i tittel, beskrivelse og/eller bilde. :)

Endret av Trondster
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt.. skal se om jeg fikser noe. :)

Det ble sånn at jeg tok ett oversiktsbilde.. tok ett der jeg selv var med på ekstrem høy ISO. Og ingen var "julemat". Så lekte jeg litt med kameraet og Tassen før jeg la det bort. Julemiddagen var ekstremt god i år, jeg endte opp med beina sovende opp mot veggen. Og glemte kameraet resten av kvelden.

Men jeg har ett bilde. Tassen på ISO 51200, croppet og formisket.

I spoiler.. for han er jo ikke "julemat".

 

 

Bildet kan jo hete

"Jeg lukter enda julemat.. med underteksten: og jeg lurer på om jeg får litt mer av det sprøe ribbevoret du ikke syns er særlig godt.. eller noe annet." :wee:

 

 

 

 

Endret av pybalto
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hrmpf - får ikke deltatt i min egen utfordring! Men - sånn går det når man gir bort kamera i julegave og også gir bort eneste miniUSB-kabelen man har tatt med på ferien. Julematbilde får heller komme senere - men igjen får jeg ikke klikket +1 på mitt eget bidrag, så sånn er det.. ;)

 

Takker for fin på sparket-deltagelse - fine bidrag! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hrmpf - får ikke deltatt i min egen utfordring! Men - sånn går det når man gir bort kamera i julegave og også gir bort eneste miniUSB-kabelen man har tatt med på ferien. Julematbilde får heller komme senere - men igjen får jeg ikke klikket +1 på mitt eget bidrag, så sånn er det.. ;)

 

Takker for fin på sparket-deltagelse - fine bidrag! :)

Da skal du få en +1 ifra meg som takk for en liten og koselig juleutfordring, akkurat passe stor til meg.

Våger meg til å legge inn et til, selv om det er tatt og kommer en dag for sent. Håper du tilgir meg for det!

 

Vaniljeis med selvplukket blåbær, og en liten flaske med hjemmelaget blåbærlikør. :yes:

post-217403-0-52824100-1388006787_thumb.jpg

Endret av Erlend Bjelland
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...