Gå til innhold

[Løst] Kjøpe Iphone 5s eller Samsung S3 4g til kona?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen fndamental forskjell på huawei 8800 og anikke dre Andrdoid telefoner. Om hun har iPad og liker det, men klager på Androiden er det best å kjøpe iPhone. Ville også lagt litt penger i en 5S fremfor en 5C da den er mer stilig og estetisk kontra 5C.

 

Det er merkbar forskjell på Huawei'en og f.eks. S4, Z1 eller HTC One. Da blir det helt feil å si at hun klager på Androiden, som TS ikke har sagt et ord om.

 

Moren min har en førstegenerasjons ZTE Blade, som vi begge mener at er et makkverk. Det betyr ikke at hun ikke liker Android.

Lenke til kommentar

Det er ingen fndamental forskjell på huawei 8800 og andre Andrdoid telefoner. Om hun har iPad og liker det, men klager på Androiden er det best å kjøpe iPhone. Ville også lagt litt penger i en 5S fremfor en 5C da den er mer stilig og estetisk kontra 5C.

 

Dersom man vil ha iPhone, men har stramt budsjett, er fortsatt 4S tilgjengelig: http://store.apple.com/no/buy-iphone/iphone4s En ulempe er at den nå kun selges som 8 GB, så det kommer an på bruken om dette er nok.

Lenke til kommentar

Da er konas gave fra meg og ungene ferdig: Øredobber og anheng i hvitt gull med ametyst (kjøpt brukt), en liten flaske likør, to filmer hun sikkert liker og en Iphone 5s 16gb i gull-farve. Håper det blir bra når hun må tilbringe julen på jobb mens ungene og jeg feirer i ett annet fylke. Det ble dyrt, men på den annen side er det bare kone og barn jeg kjøper gave til og jeg er gnien ellers i året så det går vel opp i opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...