Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deres oppfatning av dagens "damer" ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personar som ser på seg sjølv som ei gudegåve til jorda er fantastisk teit. Facebook er ein faktor som er med å kaste bensin på bålet deira. På andre sida har du dei som ikkje har tusenvis av vener på Facebook og får 3-4 likes når dei legg noko ut, og lurer på kva som feiler dei.

 

Den sosiale trenden har ført med seg ein del bra og ein del mindre bra.

 

Heldigvis finn eg det forholdsvis kurant å styra unna dei verste, av begge kjønn.

 

Når det gjeld spørsmålet i førstepost så er det særs vanskeleg å gje eit generelt svar. Du har kanskje fleire som skil seg ut, men av min erfaring så er dei fleste jentene greie å ha med å gjere.

Lenke til kommentar

jeg tror jeg gir opp på jenter i min alder (17-25).
Når folk når en alder av 25 eller 30, begynner de som regel å bli diplomatiske og sympatiske

 

jeg er for god for jenter som lever på sarkasme, frekkhet, horing, stereotyper, arroganse og meggete oppførsel........rett og slett ren ondskap. Det er sannelig ikke vanskelig å være for god for slike folk.

 

Ikke alle jenter, men mange

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er du for god for meg. Jeg elsker sarkasme og småfrekkheter så lenge det ikke er sårende. Selvhøytidelige folk er så boooring. Jeg vil påstå at jeg er alt annet enn ond. Jeg har veldig mye omtanke for andre mennesker, men litt kødd må man kunne tåle. Det går selvfølgelig begge veier, jeg tåler en spøk jeg også :)

Lenke til kommentar

jeg tror jeg gir opp på jenter i min alder (17-25).

Når folk når en alder av 25 eller 30, begynner de som regel å bli diplomatiske og sympatiske

 

jeg er for god for jenter som lever på sarkasme, frekkhet, horing, stereotyper, arroganse og meggete oppførsel........rett og slett ren ondskap. Det er sannelig ikke vanskelig å være for god for slike folk.

 

Ikke alle jenter, men mange

 

Eller så er ett fåtall det og du har vært uheldig. På samme måte som en del menn er drittsekker, men overhode ikke flertallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller så er de høy på seg selv. Hele greien er jo bare oppstått av dagens sosiale media-generasjon. Det er om å få flest likes på instagram eller fb, uavhengig av hva man poster. Jeg har kuttet ut fb, og instagram har jeg aldri brukt. Hashtag-helvete irriterte vettet av meg.

De som er høye på seg selv trenger ikke bekreftelse fra andre, fordi de har allerede overbevist seg selv. Som Spartapus sier så er det de med et skjørt selvbilde som har behov for å vise seg fram, og få andre til å bekrefte deres verdi. Men dette er selvsagt noe generaliserende. De fleste har nok ikke et usunt eksponeringsbehov uansett.

De fleste liker jo å ta seg godt ut og vise seg fra sin beste side, enten det er ved å ha pene klær, stram kropp, rikdom, osv. Sosiale medier har bare gjort det enklere for folk å vise seg frem. Noe som da fører til at det blir enklere å se de som prøver alt for hardt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Når noe i meg registrere en "form" som kan skape lyst, bruker jeg å fjerne alle distraksjonene ved formen som lurer sansene. Når håret klippes, øyenbryn fjernes, makup vaskes av, og til slutt; passende nøytrale klær OL påføres; ser dagens kvinner ut som de har gjort Siden tidenes morgen. De ser rett og slett ut som "gutter" :)

Lenke til kommentar

damer som ikke har det oppmerksomhets behovet ved å legge ut lettkledde bilder og nye klær er vanskelige å finne.da er det omtrent bare darkness og tvillingsjel som blir igjen... og de over 40...

Jeg har aldri lagt ut et eneste lettkledd bilde av meg selv, eller et bilde av meg i nye klær, på noen som helst form for sosiale medier. Det er ikke fordi jeg skammer meg over kroppen min, jeg syntes bare det blir for desperat og teit. Har profilbilde på Facebook, det holder for min del. Jeg er 18 btw. og kjenner mange jenter som vil si seg enige.

 

 

Av det jeg har erfart er det kun de jentene som allerede vet at de har verdens diggeste kropp som legger ut bikinibilder og "dagens outfit".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eller så er de høy på seg selv. Hele greien er jo bare oppstått av dagens sosiale media-generasjon. Det er om å få flest likes på instagram eller fb, uavhengig av hva man poster. Jeg har kuttet ut fb, og instagram har jeg aldri brukt. Hashtag-helvete irriterte vettet av meg.

Hæ. Ei jente som ikke er på fb og instagram?? Nå tuller du vel. Alle vet at jenter er på sosiale medier, fester hver helg og liker shopping. Holder man på med noe annet er man en særing!

Lenke til kommentar

Når man er ute og spiser med venninner eller kjæreste, så kan man la være å ta bilde av maten og heller nyte den og selskapet. Må gå an å legge fra seg mobilene av og til :)

Men når folk er så negative om det; mener det HVER gang man legger ut et bilde, eller kan det faktisk være greit med ett bilde av 100 måltoder man har? Jeg ser virkelig ikke hva som er galt ved å legge ut bilde av maten. Tar ikke akkurat mange timer. Bare et par sekunder, knips, så kan du nyte både maten og selskapet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...