Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fanboy svarte riktigt, men det har gått over en måned siden siste posting. For at tråden ikke skal dø ut forelår jeg at Jarbra kommer med et nytt spørsmål :)

Skrevet (endret)

hahah, har aldri sett en slik før. Ser ut som en stygg lada men det er det sikkert ikke. :D

edit: klarer noen denne da? sikkert ikke noe vanskelig, var og er en av min drømmebil. :)

post-97607-1167754377_thumb.jpg

Endret av Brian_N
Skrevet

Skal vel egentlig ikke legge ut ny bil før den forrige er besvart? Uansett; det er en Alfa Romeo Scighera du har bilde av der, Brian_N. Fantastisk nydelig bil :) Hadde ikke sagt nei takk til en slik en!

Skrevet
Enn dette da? En artig bil! man skulle tro det var en lastebil eller en traktor men det er det ikke! hehe...

7626448[/snapback]

Tror da hverfall det er en ford =) stemmer?

Skrevet
hahah, har aldri sett en slik før. Ser ut som en stygg lada men det er det sikkert ikke. :D

edit: klarer noen denne da? sikkert ikke noe vanskelig, var og er en av min drømmebil. :)

post-97607-1167754377_thumb.jpg

7626481[/snapback]

Det er hvertfall en Alfa Romeo Nuvola. :)

Skrevet (endret)

Da kommer jeg med en ny en, da. Den fikk litt rar grill etter min fantastiske sensur av merket, men bare se bort i fra det, dere.

Tror muligens denne ble litt for lett...

Endret av Arbakadarba
Skrevet (endret)

Fronten på panseret ligner ikke på MK1 eller MK2,

den har bare 2 dører. :hmm: Jeg trur nesten det kan vær en Opel av et slag..

Jeg tipper en Opel Kadett.

Endret av Skogli
Skrevet

ved første øyekast synes jeg den liknet litt på en gammel modifisert bmw. 2002 kansje? har ikke peiling, men det er lov å tippe og håpe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...