Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel en Weismann.

6197206[/snapback]

 

 

Du har helt rett. Den heter riktignok Wiesmann Roadster. Men at det er en roadster, ser jo alle.

6197319[/snapback]

 

 

Trodde den het GT og jeg.

 

Bare for opplysning; den bilen har blitt tatt fire eller tre ganger før, og den siste for bare én uke siden. Hadde jeg vært Toriyama hhadde jeg latt deg forsøke med en ny oppgave.

 

:)

Lenke til kommentar
Det er vel en Weismann.

6197206[/snapback]

 

 

Du har helt rett. Den heter riktignok Wiesmann Roadster. Men at det er en roadster, ser jo alle.

6197319[/snapback]

 

 

Trodde den het GT og jeg.

 

Bare for opplysning; den bilen har blitt tatt fire eller tre ganger før, og den siste for bare én uke siden. Hadde jeg vært Toriyama hhadde jeg latt deg forsøke med en ny oppgave.

 

:)

 

6197982[/snapback]

 

Da har jeg oversett den. Jeg leser ikke alle innlegg som har vært mellom hver gang jeg kikker innom. Men det får være min feil. Toryama legger ut ny bil.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du skal være så streng, kremt. Jeg legger inn et bilde her av en 1921 Hispano-Suiza H6B Flood of Melbourne Open Tourer. Det kan være den. Men det kan også være en rekke andre varianter jeg har funnet bilder av, med litt forskjellige betegnelser og noen års forskjell i alder - men på 20-tallet. Felles for mange av dem alle er at de heter noe med H6B eller Torpedo. Jeg klarer ikke å se forskjell på bildene. Kun småting som er naturlig på så gamle biler som sikkert ikke er mer enn 99% originale.

 

Jeg foreslår at Toriyma får rett.

post-80846-1148936657_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...