Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det sant at jenter er frekke når de liker deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg vet ikke hvordan Freidig er, men hvis det er en gutt jeg liker, så blir jeg utrolig, utrolig sjenert og er verdens søteste og hyggeligste mot han. Dette er i startfasen.

Tenker på etterhvert når man er blitt bedre kjent. Da er man så komfortabel med hverandre at man kan fornærme hverandre og dra en drøy spøk uten at noen blir såret. Bare på tull liksom. Det er jo normalt, det?

 

Dette gjelder forøvrig med venninner også. Vi kan være ekstremt bitchy mot hverandre, men vi vet at vi kødder. Kjempemoro. Er det ikke sånn med dere gutter også?

Kjedelig hvis man må behandle hverandre som krystalldiamanter 24/7.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ganske rolig i begynnelsen som Nudelpus sier hu er, men etterhvert så blir jeg ganske annerledes. Sier ganske mange ting på tull fordi jeg er komfortabel med en person. Kan på en måte dra en spøk, og sånne ting. Det er i hvert fall sånn jeg er rundt venninner og alle kompisene mine. Det skyver nok noen folk vekk også, men jeg har nok venner som er på samme måte.

Jeg hadde ikke orket å bli behandlet som noe skjørt hele tiden.

Lenke til kommentar

Bitchy jenter er turn off.

 

...men det finnes muligens gutter med andre preferanser enn meg, så stå på!

 

Ikke retter mot deg, Freidig

 

Snille jenter som er flinke til å late som om dem ikke er det, er mye bedre enn omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...