Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sitter jeg på jobb og misunner folk som får seg en konsoll, hadde et lite håp da jeg så skiltet dra Oslo med 40 stykk og ikke hadde hørt så mye fra Bergen.

 

Men det høres nå ut som det er fult her også, men da kan man jo bare legge tanken fra seg. Er merkelig det her, selv om jeg egentlig vet det ikke er sjanse så bygger det seg opp et lite håp uansett :p

Lenke til kommentar

De hadde bare 7 i Skien! Utsolgt og full krangel i køen.

 

Hvis du har mistanke om at de ansatte har tatt selv så kan du forlange å snakke med sjefen der og si at du kontakter Elkjøp sentralt hvis de ikke gir deg maskin. Har vært i kontakt med Elkjøp og de sier at de vil slå hardt ned på butikker som forsyner seg selv, da dette ikke er lov.

Lenke til kommentar

Hvis du har mistanke om at de ansatte har tatt selv så kan du forlange å snakke med sjefen der og si at du kontakter Elkjøp sentralt hvis de ikke gir deg maskin. Har vært i kontakt med Elkjøp og de sier at de vil slå hardt ned på butikker som forsyner seg selv, da dette ikke er lov.

Jeg hørte sist at det skulle komme 20 til Skien, det kom 13 og 7? Til Porsgrunn. Denne gangen hørte jeg 15 skulle komme til Skien, men det kom 7 dit, og 8 til Porsgrunn. Kan det være at de har delt opp seg i mellom kanskje?

 

Uansett, de som sto der lengst fikk tak i. De andre stod der toppen en time. Hun første kom kl 22.00 i går, så kom 3 andre rundt midnatt, og jeg 02.30. Så det ble forsåvidt riktig. Selv om jeg syns 7stk til en MEGAstore er lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...