Gå til innhold

Hjelp og tips til køståing den 13.12


DaddyDrunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var endelig PS4 i hus! Fantastisk følelse!!

 

Takker alle som sto i kø på Lørenskog og gjorde det til en bra opplevelse! Shoutout til Smurstafa for å ta med engangsgriller og pølser :D

 

 

Må også nevne bra service på Elkjøp, vi fikk slippe inn i varmen rundt 8.ble da servert kaffe, brus, sjokolade og pepperkaker. Smilende butikkansatte og ryddig! Pluss i boka for Elkjøp :)

post-162299-1439028_thumb.jpg

Endret av DaddyDrunk
  • Liker 4
Lenke til kommentar

er noe som ikke stemmer når elkjøp porsgrunn får flere konsoller enn elkjøp megastore skien

Elkjøp posgrunn fikk 9 forrige gang, så teorien om at de delte konsollene mellom porsgrunn og skien stemmer nok ikke

Ok, da er det merkelig! Skal ikke se bort ifra ansatte har forsynt seg. Han som delte ut kø lapper til oss var rett og slett ikke spesielt koselig heller ;)

 

Men nå driter jeg litt i det, jeg fikk tak i, og nå skal jeg legge ned noen timer i spilling :)

Lenke til kommentar

Ok, da er det merkelig! Skal ikke se bort ifra ansatte har forsynt seg. Han som delte ut kø lapper til oss var rett og slett ikke spesielt koselig heller ;)

Men nå driter jeg litt i det, jeg fikk tak i, og nå skal jeg legge ned noen timer i spilling :)

God stemning på Vinterbro. Lagersjefen kom med kølapper og kaffe til oss kl 0715 :)

Lenke til kommentar

Da var endelig PS4 i hus! Fantastisk følelse!!

 

Takker alle som sto i kø på Lørenskog og gjorde det til en bra opplevelse! Shoutout til Smurstafa for å ta med engangsgriller og pølser :D

 

 

Må også nevne bra service på Elkjøp, vi fikk slippe inn i varmen rundt 8.ble da servert kaffe, brus, sjokolade og pepperkaker. Smilende butikkansatte og ryddig! Pluss i boka for Elkjøp :)

 

Credz til han ja :) og alle andre hyggelige folk i køen som var på Elkjøp Lørenskog... Kommer forsatt ikke over hun sporty grannyen.. hehe må være verdens beste bestemor

Lenke til kommentar

 

Da var endelig PS4 i hus! Fantastisk følelse!!

 

Takker alle som sto i kø på Lørenskog og gjorde det til en bra opplevelse! Shoutout til Smurstafa for å ta med engangsgriller og pølser :D

 

 

Må også nevne bra service på Elkjøp, vi fikk slippe inn i varmen rundt 8.ble da servert kaffe, brus, sjokolade og pepperkaker. Smilende butikkansatte og ryddig! Pluss i boka for Elkjøp :)

 

Credz til han ja :) og alle andre hyggelige folk i køen som var på Elkjøp Lørenskog... Kommer forsatt ikke over hun sporty grannyen.. hehe må være verdens beste bestemor

 

 

Hepp hepp! Tilbake på jobb i någenlunde fungerende form, og vil bare si takk til hele hurven på Lørenskog som bidro til en artig natt! De 9 timene jeg var på plassen fløy unna fortere enn ventet, og Elkjøps service på slutten var bare toppen av kransekaka før PS-en var sikret! :D

 

Nå brenner det i lysten på å pakke opp dette nye beistet, men det må la seg vente i noen timer til mens jeg forflyttes til sørlandet og forhåpentligvis får tatt igjen litt søvn på veien. :)

Lenke til kommentar

Hvordan endte det opp på Lade? Hvor tidlig var alle køplassene tatt? :)

 

Var overraskende lite trykk på Lade i forhold til andre steder i Norge. Førstemann var på plass rundt 2-tiden, deretter kom ikke den neste før 5, og etter det kom resterende sakte men sikkert helt frem til cirka 09:30. Da tror jeg den siste plassen (20 konsoller totalt) forsvant. Kom kanskje 5/6 stykker etter at alle plassene var tatt.

 

Litt kaldt, men god stemning! Spesielt var det en type som utmerket seg på en noe spesiell måte + boller fra Elkjøp like før kølappene ble utlevert.

Lenke til kommentar

Stilte opp kl. 7:45 på Elkjøp Hamar i dag, da Lefdal hadde bortreservert sin batch og Expert ikke fikk inn. Kom som nummer 4 i køen, og det var mange ledige plasser i køen når klokken nærmet seg 9. Elkjøp hadde fått inn 12 maskiner, kom ut med både kaffe og pepperkaker to ganger, og sjefen var ute kl. 9:30 med kølappene. Hyggelige folk i køen også!

Lenke til kommentar

Var overraskende lite trykk på Lade i forhold til andre steder i Norge. Førstemann var på plass rundt 2-tiden, deretter kom ikke den neste før 5, og etter det kom resterende sakte men sikkert helt frem til cirka 09:30. Da tror jeg den siste plassen (20 konsoller totalt) forsvant. Kom kanskje 5/6 stykker etter at alle plassene var tatt.

 

Litt kaldt, men god stemning! Spesielt var det en type som utmerket seg på en noe spesiell måte + boller fra Elkjøp like før kølappene ble utlevert.

God stemning på Lade, men det var lite trykk! Streifet forbi 7.30 og forventa at det var for sent, da stod det vel bare en 6-7stk der.

Og ja, haha det var en som utmerket seg

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noen tidligere konsoll lanseringer jeg har vært med på, hvor folk har måttet stille seg i kø etter offisiell lansering: p

 

 

The want is strong with this one!

Da Wii ble lansert, så var det køer utenfor butikker i flere dager etterpå. Plutselig kunne det gå rykte om at konsoller hadde ankommet den og den butikken, også stilte folk seg opp par timer før åpning i håp om å få seg en konsoll.

 

Wiis andre batch kom dog midt på dagen, og ble lagt ut for salg midt på dagen. Husker jeg kjøpte Wii på Lefdal Alnabru, rundt 14 tiden, og da sto jeg i kø i ca. 3 timer. Hadde det blitt annonsert, slik som det ble nå for PS4 så ville nok tilstanden ha vært lik, om ikke verre, da Wii ved lansering hadde nok den bredeste appellen jeg noensinne har sett i alle fall. Er ikke mange konsoller som har appellert til pensjonister til og med.

 

I tillegg så var det ikke bare mangel på konsoller, men det var også mangel på wiimotes og spill, spesielt Zelda:TP.

 

Møtte opp ti minutter før åpningstid, og var da alene som skulle ha ps4, det var jeg også når dørene åpnet, så da var jo den saken i boks.

Hvilken Butikk var dette?

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...