Gå til innhold

550D til 5D MKII ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er noen butikker som fortsatt har 5DMK2 enda, men står bare "forventet på lager om 2 uker" og sånn har det stått veeeeelig lenge.

 

Hvis det er noen butikker som skriver "forventet inn på lager" er det bare lureri, det kameraet gikk ut av produksjonen når 5D mkIII kom på markedet for et halvannet år siden, og finner du en utenlands butikk som "på lager" er det helt sikkert en svindel eller noe annet galt. Du må nesten lete etter en fint brukt eksemplar hvis du ønsker mkII, anbefaler og sjekke bruktmarkedet på foto.no og finn.no

Du må'kke selge 70-200/4L! Den blir jo bare enda bedre på fullframe!!

Helt enig, et av de bedre portrett-objektivene som finnes på markedet i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Hehe! Ja, problemet er at jeg nesten trenger pengene til et 5D, da jeg heller må få tak i litt ekstra penger og ta heller kan vurdere noe liggevnde. Har også fått brukt 70-200mm veldig lite. Ønsker da heller og kjøpe noen andre L lens på markedet, som ikke har så kraftig zoom. Er ikke lett og være fattig student og være så glad i kameraer og objektiver...

Lenke til kommentar

Hehe! Ja, problemet er at jeg nesten trenger pengene til et 5D, da jeg heller må få tak i litt ekstra penger og ta heller kan vurdere noe liggevnde. Har også fått brukt 70-200mm veldig lite. Ønsker da heller og kjøpe noen andre L lens på markedet, som ikke har så kraftig zoom. Er ikke lett og være fattig student og være så glad i kameraer og objektiver...

Lite :o er jo det mest nyttige objektet :o :o kanskje litt mer nyttig med en F2.8 men om du trenger pengene ville jeg kanskje gått for en brukt 24-70 eller 50mm så kjøpt en sigma 70-200mm F2.8 (har den selv og er nesten like bra som canon sin til 18000 :o) den er ikke så dyr

Lenke til kommentar

Det er jo sant, men er fortsatt litt mye med 70mm for meg, trur jeg! Om jeg skulle angre så kan man jo alltids skaffe seg det på nytt :)

 

Vær forsiktig med å selge 70-200 objektivet ditt. Dette objektivet blir noe helt annet på FF, mye mer brukbart.

Da jeg hadde 40D brukte jeg dette objektivet svært sjelden, nå som jeg har 5D2 er dette et av de jeg bruker mest(i tillegg til vidvinkel).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...