Gå til innhold

Jeg har prøvd å få tak i PS4 den siste mnd, dette er det jeg vet så langt


LeChuck

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at mange, som meg, strever med å få tak i en PS4. Jeg har nå klart det gjennom CoolShop men for de som ikke ville bruke den summen eller rett og slett ikke rakk det så er dette det jeg har funnet ut så langt, håper det hjelper noen

En LANG oppdatering på hva jeg har lært de siste ukene om hvor en kan skaffe seg PS4

Jeg har også strevet den siste mnd med å få skaffet meg PS4, så langt har jeg kommet frem til at ja det kommer endel Killzone Bundle 14-16 desember (det jeg har blitt fortalt) men antallet er ukjent.

Expert ang Killzone Bundle, fikk dette i svar
"Hei, vi får ikke inn nye Playstation 4 før til nyåret igjen, da skal det komme en god del fra leverandøren så det er mulig å få reservert for nyåret."


Gamestop anbefalte meg å ta kontakt med min lokale Gamestop butikk men opplyste at det var stor pågang.


Elkjøp mente de skulle få mere i midten av desember å da ville det ikke være mulig å reservere men mere sånn at du må stille deg opp når butikken åpner å at de skulle annonsere nærmere slippdato.

Cdon hadde følgende å si ang Killzone Bundle:
"Hei, Finnes det ikke på hjemmesiden har vi det heller ikke i vårt sortiment. Du får holde deg oppdatert via hjemmesiden. Med vennlig hilsen Daniella"

Spaceworld
"Det kommer så få av denne pakken før jul at vi får ingen til nettbutikken L
Ta kontakt med din lokale Spaceworld butikk og sjekk om det er mulig å forhåndsbestille denne eller sette seg på venteliste."



Spaceworld Hamar
"Jeg kan sette deg opp på lista hvis du ønsker. Men lista er nå så full at du vil ikke få før et stykke ut i januar"


Lefdal sa følgende:
"Hei og takk for din henvendelse.
Det skal komme en bundle med Killzone, men når vet vi dessverre ikke ennå. Vi har ikke mulighet til å forhåndsbestille"


Hadde bestilling inne på Spillsjappa, digital impuls, komplett og ellos men har avbestilt alle de nå, ingen av disse bortsett fra Komplett hadde en dato å komme med.

Jeg vet at på Coolshop siden så nevner de at de venter en ny Mega Bundle 14 desember.

 

P.S. Legg gjerne inn visst du har kontakt noen andre leverandører eller visst du har fått annen info fra noen av de nevnte over.

 

La oss prøve å hjelpe de som fortsatt ikke har PS4 det vi kan sånn at de også kanskje får seg en PS4 før jul

Endret av Sjangala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte bundelen fra Spillsjappa, og de sier over nyåret, så vi får se. Regner med at det blir veldig få konsoller tilgjengelig når så og si alle har reservert i butikk.

også bestilt fra spillsjappa. Men tviler ganske sterkt på at vi får noe i Januar. De fikk vel INGEN konsoller til release, de får ingen konsoller i desember. Fikk også vite at det er 200 foran meg i kø lista. Så tror det er bedre og finne noen litt større aktører.

Lenke til kommentar

også bestilt fra spillsjappa. Men tviler ganske sterkt på at vi får noe i Januar. De fikk vel INGEN konsoller til release, de får ingen konsoller i desember. Fikk også vite at det er 200 foran meg i kø lista. Så tror det er bedre og finne noen litt større aktører.

Var dette Killzone-utgaven eller vanlig PS4? Han jeg snakket med sa i alle fall at de hadde solgt "alle" Killzone-utgavene som de får inn i januar (det vil vel innebære at det ikke er kø?), men man vet vel egentlig aldri.

 

Sannsynligvis bedre å finne noe andre ja, men er lite håp uansett og har egentlig ikke noe mer lyst til å stresse med å få meg en PS4.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Var dette Killzone-utgaven eller vanlig PS4? Han jeg snakket med sa i alle fall at de hadde solgt "alle" Killzone-utgavene som de får inn i januar (det vil vel innebære at det ikke er kø?), men man vet vel egentlig aldri.

 

Sannsynligvis bedre å finne noe andre ja, men er lite håp uansett og har egentlig ikke noe mer lyst til å stresse med å få meg en PS4.

Den vanlige og Bundle versjonen. Broren min bestilte den vanlige for lenge side, 2 dager før release slettet dem bestillingen hans. Fikk en mail på release dagen at han måtte legge inn ny bestilling.

 

Så han fikk komme foran i køen på bundle versjonen. Og jeg venter fortsatt på noen som helst bekreftelse på min bestilling.

 

Synes bare det virker veldig uprofesjonelt, men det er bare min mening :)

Lenke til kommentar

Får sikkert mange haters nå, men jeg forhåndsbestilte i sommer og ville fått på release, men avbestilte for en måned siden :) Destiny er det eneste spillet jeg vil ha, og i mars/april bør det ikke være noe problem å skaffe en.

Hvorfor skulle du få mange haters? Kolsollen som du avbestilte gikk da til noen som ville ha den på release. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Den vanlige og Bundle versjonen. Broren min bestilte den vanlige for lenge side, 2 dager før release slettet dem bestillingen hans. Fikk en mail på release dagen at han måtte legge inn ny bestilling.

 

Så han fikk komme foran i køen på bundle versjonen. Og jeg venter fortsatt på noen som helst bekreftelse på min bestilling.

 

Synes bare det virker veldig uprofesjonelt, men det er bare min mening :)

Det hørtes ikke helt bra ut. Jeg fikk bekreftelse med en gang, jeg bestilte den 29 november. Når bestilte du?

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk ikke forhåndsbestiller. For daglig kunder innom jobben som er frustrerte og desperate fordi det er utsolgt over alt. Til tross for at de har blitt fortalt når de har vært innom tidligere at de bør forhåndsbestille.

Kanskje noen vil se åssen en ting er før de kjøper det?

Det har du sikkert aldri tenkt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...