Gå til innhold

Kamptråd [PL]: Arsenal vs. Hull City


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

ArsenalHull.jpg

Arsenal vs. Hull City

Premier League

Onsdag 04.12.2013

TV2 Sport Premium 3 kl. 20:45

Emirates Stadium

The Gunners drar på tigerjakt i midtuken når Arsenal møter Hull City på Emirates Stadium. Det nyopprykkede laget har klart seg greit, og ligger på 10. plass etter en overaskende 3 - 1 seier mot Liverpool. Arsenal ligger med et 4 poeng mellomrom på toppen av tabellen etter en sterk 0 - 3 seier mot Cardiff, som ga trøbbel til Manchester lagene. For Arsenal sin del ville alt annet enn seier her være en skandale.

Lov å håpe på mange mål her? Mitt tips Arsenal 5 - 2 Hull.

Özil, Giroud x2, Ramsey, Rosicky - Sagbo, Boyd

COYG!


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som så kampen idag mellom Hull og Liverpool? Var det en overbevisende seier av Hull?

Synes det var en utrolig kjedelig kamp faktisk...

Men vi må passe oss. Hull viste idag at de ikke vil bli tatt lett på, selvom det kanskje var 2 flaksemål så kan dem være farlig. Men jeg forventer ikke noe annet enn seier her!

Lenke til kommentar

5-2 tror jeg er ltit drøyt. Hull har faktisk vært imponerende så langt denne sesongen, men det gjelder stort sett på hjemmebane. De har 2 seiere og 3 tap på det 5 siste.

 

Dette skal såklart være seier, men total overkjøring tror jeg ikke det blir. Vi sleit som kjent med Hull sist gang de var oppe.

 

3-1 er realistisk. Kanskje det blir enda tettere og vi tar en knepen 2-1 seier. Kommer helt an på taktikken Hull kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...