Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt typisk Audi det der, eller enhver ny VAG for å si det sånn. Kanskje hakket over. Men nå følges det på, nye Passat blir vel ganske lik inni. Så kjedelig, men greit og funksjonelt.

Skrevet

Kompisen sier jeg bør farge leppa/spoileren bak matte svart og. Noen meninger? Hadde nok sett kult ut, men vil samtidig ikke det skal se ut som jeg kjøpte spoiler i feil farge noe i den dur. Han synes også speilene skal bli matte svarte.

Har ikke noe bilde med spoiler så fant denne

37b886f37b_640.jpg

Skrevet

Synes du burde lakke i bilens farge. Alternativt kan du legge på Plasti dip i sort. Får en veldig fin, jevn og matt look som ser bra ut. Det er veldig viktig å få lagt dette jevnt og det skal bli bra, og gjerne i mange lag og litt tykt så det er lett å rive av. Da blir det enklere å rive av når du blir lei det.

Skrevet

Har allerede den leppa/spoileren på bak, er fabrikksmontert, så den er lakkert i bilens hvitfarge, men vurderer matt-svart. Har plasti-dippa hood scoopen og grillen matte svart og så vet hvordan det gjøres hehe :p Sotet baklysene med plasti smoke også, 7 lag.

Skrevet

Yes. Skulle jo ha på godkjent senk, men ikke fått den enda, og kan ikke bruke teknisk kontroll til å få godkjent senk så må via orginalt -.-

Sett på senkesett med papir, kjør og vis den, få den skrevet i vognkort? De kan ikke kreve st det skal settes til orginalt, det skal bare godkjennes.
Skrevet

På teknisk så må det være skrevet i vognkortet, så det går ikke. Håper bare ikke jeg får noen overraskelser på full teknisk... Isåfall er det vel bakpotta de kommer til å grine over og ikkeno mer (i hope)

Fuck statens vegvesen altså.. Hvorfor kunne de ikke heller stoppet meg i den DØNN ulovlige risraketten min ? -.-

Skrevet

Mye mulig, men er litt skrapt på kontoen for tiden :p
Fikk tak i et sett med orginale fjørbein til 1500 kr pluss frakt, så blir det og få lånt en støymåler og sjekke eksosen, så inn på kontroll og kjøre båt frem til sommeren :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...