Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Skrevet

På E90 blir du vel faktisk straffet for å kjøpe 4-sylinder, er vel de som har hatt mest feil.

Skrevet

Liker ikke hvordan BMW har delt nyrene på E90'en slik at det ser ut som panseret har bart, og toppen av nyrene forsvinner når panseret går opp...

Nyrene skal være ett stykke, og alt over nyrene skal forsvinne når panseret går opp!

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ble jaget til molde denne uka istedet for å være i Oslo.

Håper alle som fikk skader på bilen får en erstatning, om ikke i fra de skyldige så fra arrangøren.

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

Nå om dagen så skal jo alle kunne alt om alt, og kan du ikke det er det din feil om noe går galt, som her med bilene, de visste ikke om konserten og sperringa, nå får de smake sin egen uvitenhet. Latterlig.

Skrevet

Så en ny Golf (USA import, Nato), denne hadde svæære firkanta skiltplater foran og bak. Er dette noe man spesifiserer selv, eller får man det automatisk?

Så virkelig merkelig ut :p

Skrevet

Finner ikke bærekuler til den bilen på de stedene. Eneste jeg finner er bærearm på mekonomen, og jeg må vel ikke skifte ut hele bærearmen?

Har du spurt på forumet til alfa klubben?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...