Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er en småbarnsfar som ikke har hatt særlig tid til å spille de siste årene. Nå kommer jeg til å få litt tid i ny og ne, og jeg vil ha tips. Jeg er ikke interessert i onlinespilling, så jeg er interessert i spill hvor forkus er på enspillerdelen. Har tidligere spilt og likt, COD MW 1 og 2. Bioshock1 og 2, Crysis 2, samt Dishonored (selv om det kanskje var litt mye sniking og litt lite action i sistnevnte). Håper på tips til andre gode FPS som er kommet de siste tre-fire årene. Har forøvrig PS3.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samtlige CoD spill gir vel en ganske grei enspilleropplevelse synes jeg. Kanskje litt dalende kvalitet siste par åra, men fortsatt greit nok. Ut fra de du har spilt så har du Black Ops 1 og 2, MW3 og Ghosts igjen.

 

For spill med litt mer "longevity" kan du jo se på Borderlands 2 eller Fallout: New Vegas. To kjempegode FPS spill som også blander inn en del RPG elementer med forskjellige skills/stat points osv. De er veldig omfattende, men hvertfall Borderlands er et fint spill som fungerer bra til casual gaming der man kanskje ikke har tid til å sitte å spille i timesvis.

Lenke til kommentar

Anbefaler Borderlands 2 på det sterkeste. Beste enspiller FPS der ute etter min mening.

Enig! Aldri koset meg så masse med et enspiller fps-spill før. Har du spillt MW1 og 2 er ikke liten vits å spille de andre, da det er HELT likt, bare bitteliten forskjellig story.

I Borderlands 2 har du masse action å masse humor. Også kan du spille story med kompiser også, som er veldig gøy.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Ikke testet battlefield 4 enda, men i 3'ern var stort sett enspillerdelen en demo av multiplayer. Ikke noe galt med den, men ikke verdt pengene alene. I det hele tatt. Samme som med Call of Duty (de par siste).

 

Borderlands 1 & 2 derimot, de er sykt fete alene, og enda bedre co-op. Morsomt, useriøst, og bra. Lytt til alt som blir sagt, du kommer til å le.

Lenke til kommentar

Håper på tips til andre gode FPS som er kommet de siste tre-fire årene. Har forøvrig PS3.

Du spiller egentlig på feil plattform (PC er kongen her) og i feil tiår (1995-2005 var gullalderen) for sjangeren du ønsker, men det er noen tips: Bioshock Infinite, Crysis 3, Metro: Last Light, Far Cry Blood Dragon og Far Cry 3.

På PC har det nylig kommet ut Shadow Warrior, og du har også spill som Serious Sam 3: BFE, Hard Reset, og alle de gamle klassikerne som har fått community-støtte (Brutal Doom for eksempel.)

 

 

Ikke testet battlefield 4 enda, men i 3'ern var stort sett enspillerdelen en demo av multiplayer.

Hvafforno? Enspillerdelen av BF3 plasserte deg i korridorer med en vei fremover, spillet ble stadig vekk avbrutt av cutscenes, og våpnene du fikk fungerte ikke likt som på multiplayeren.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg likte Black Ops 1 veldig godt! Interessant og annerledes historie som turte å gjøre noe farlig. I tillegg mangler du å spille Bioshock Infinite, ryktes at dette er det beste Bioshock-spillet hittil! Til slutt vil jeg anbefalle Mass Effect-serien.

 

Far Cry 3 er hat eller elsk. Liker du jungel liker du spillet, liker du ikke jungel er det veldig kjedelig :(

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Du spiller egentlig på feil plattform (PC er kongen her) og i feil tiår (1995-2005 var gullalderen) for sjangeren du ønsker, men det er noen tips: Bioshock Infinite, Crysis 3, Metro: Last Light, Far Cry Blood Dragon og Far Cry 3.

På PC har det nylig kommet ut Shadow Warrior, og du har også spill som Serious Sam 3: BFE, Hard Reset, og alle de gamle klassikerne som har fått community-støtte (Brutal Doom for eksempel.)

 

 

Hvafforno? Enspillerdelen av BF3 plasserte deg i korridorer med en vei fremover, spillet ble stadig vekk avbrutt av cutscenes, og våpnene du fikk fungerte ikke likt som på multiplayeren.

 

mente som en grafikkdemo, i den form at den var kort og filmatisk, men flott å se på. burde utdypt det bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...