Gå til innhold

Kamptråd: Everton vs Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke i samme klasse spør du meg. Den der er et klarere gult kort enn den fra Meirallas

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Javell, da får vi være uenige. Mener at Suarez sin ikke er SOLEKLAR rødtkort, men hadde ikke overreagert om han hadde fått gult.

Skrevet

Ikke i samme klasse spør du meg. Den der er et klarere gult kort enn den fra Meirallas

du kan ikke være så hemmet i topplokket, er den fra Mirallas knapt gult" er rødt og x antall kamper karantene.

Skrevet

Suarez tråkker jo feil, ikke enig i at det var soleklart rødt.

Og Mirallas miskalkulerte bare litt? Herregud da. Det er ikke første eller siste gang Suarez "tråkker feil", om man ikke ser at sånne ting som det er med hensikt så har man tykke supporter-briller på seg. Suarez er jo kjent for å fullføre "feiltråkk" på ankler til folk.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

du kan ikke være så hemmet i topplokket, er den fra Mirallas knapt gult" er rødt og x antall kamper karantene.

Lov å ta seg et dypt pust, og lese før man poster. :)

Diskusjonen var at begge burde fått rødt.

Har ikke hintet til at Mirallas sitt var knapt gult, sa at Suarez sin var klarere gult enn Mirallas sin takling. (som da selvfølgelig skulle vært rødt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Når Anez mener at begge er rødt, så gjør det det. Som sagt, lov å se an konteksten.
Men skal huske å ''gi det inn med spiseskjei neste gang.'' :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Hmm nei det hadde nok ikkje vore, eit sleggeslag i skallen ender som oftast med døden vil eg tru. Det å trakke på ankelen til ein spelar har større sjanse for å skade ein spelar, enn å stemple baksida av kneet.

Sjølvsagt var det ei horribel takling, men med blå briller er det kanon mtp at det var Suarez. Eg står i vertfall for det i motsetning til enkelte Liverpool fans, som går i forsvar og seier at han sklei osv..

Og Brendan sitt quote frå i fjor, etter stemplingane frå Suarez gjer det enda beidre:

Liverpool manager Brendan Rodgers defended his striker - claiming the tackle was mistimed rather than malicious.
"I didn't think it was a red card," he said. "Sometimes you get that with a striker, when they are just a fraction late. They are trying to time it just as they pass it."
Endret av Karbutar
Skrevet

Litt av en hevn. Ville vært som om jeg skulle slått deg med en slegge i skallen fordi du slo meg med en ballong.

Er du morsom? Takling på stamfot i full fart er farligere mtp skadeomfang enn den mot Suarez.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Og Brendan sitt quote frå i fjor,

Ja, veldig relevant. Rodgers er jo mye verre enn Martinez som forsvarer sin egen spiller. Makan.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Når har eg påstått at han er verre enn Martinez? Synst berre at det er litt artig at han går ut i media og klagar på taklinga, når han forsvarte Suarez i fjor. Makan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...